Frans z'n Passat 35i variant
Hallo,
heb de wagen van Stijtje gekocht, omdat ik geen nette vr6 kon vinden voor de prijs die ik in gedachten had. Dus vandaar dat ik deze net uitziende passat heb gekocht ! hier vast een foto even geleend van stijntje ;) met de opties tot nu toe : -Schmidt Modernline's 16" 7,5 en 9J 195 40 16 - 215 35 16. -Alle 4 de randen prof om geklopt. -US lights -Electrische ramen voor en achter -Electrisch schuif-kanteldak -Electrisch verstelbare en verwarmde spiegels. -Thermotronic. -Stuurbekrachtiging. -Rollo (rolhoes) bagageruimte. -Trekhaak. -SCHROEFSET V-maxx, met nog ongeveer 1 jaar garantie ! Het volgende zal de aankomende tijd gebeuren : - Aantal delen netjes laten spuiten - wat kleine veranderingen ( volgen tzt ) - Andere wielen - En een goede grote beurt zodat ie weer perfect is en er tegen aan kan Zo dat was het wel en houdt jullie op de hoogte Groetjes Frans |
Mooie en luxe basis!
|
Dat is snel gelukt, nette auto Frans.
Dus jij hebt je Worthersee 2010 project al voor de deur staan? ;) |
echt een net ding, kleur/wielen/auto zijn echt wel een super combinatie. Een kennis van mij heeft een VR6 gehad in deze kleur, die vond ik ook al zo vet..
|
Ik vind het zowiezo dé kleur voor een 35i :)
|
yep.. kleur is wel heel goed. Plannen ook ;)
|
Quote:
Wat heb jij trouwens staan ?? Ene . . . HOEST MET MIJN VERF ??? :D Frans, mijn MP is bij deze dus al beantwoord . . . niet verder gekeken als mijn neus lang is dus :redface: |
Quote:
Arend is nu helemaal BMW verslaafd :D . |
Quote:
Een E30 mag ik dan toch wel hopen . . . :rolleyes: |
Zo elektra is allemaal gefixed nu!
want Cv werkte niet meer met afstandbediening dus die er tussen uitgehaald en zekeringkast weer netjes origineel gemaakt( zat vanalles via cv aangeknoopt!) En andere bandjes liggen nu op de velgjes, oranje knippers en nog wat spullen. Ook is de muziek aangesloten met klein woofertje En vanmiddag even een pakketje gehaald voor het onderhoud! want dat gaat deze of volgende week gebeuren! : - nieuwe waterpomp - nieuwe wiellagers - nieuwe remslangen - Niieuwe remschijven - Nieuwe remblokjes - en nog wat meer en dan is ie motorisch ook weer perfect foto's van het pakketje : Rest van de foto's volgen, zodra onderhoud is gedaan ! want dat is nu eerst aan de beurt Groetjes Frans |
En lager :rock:
|
Goed bezig Frans!
|
k hoop dat je direct ook distri doet:P. als je waterpomp er toch af haalt enzo. Riempje is het duurste ook niet:D
|
Quote:
neej maar die is juist in mei gedaan door 1 van de vorige eigenaren, maar waterpomp zijn ze vergeten, want lager is hoorbaar ! :shake: maar komt allemaal goed ! |
Waterpomp loopt als het goed is niet mee met de distributieriem. Deze loopt mee over de multiriem. De waterpomp kun je gewoon los vervangen, zonder dat de riem los hoeft..
Wat ook altijd krom trekt is het thermostaathuisje onder op de waterpomp, deze lekken vrijwel altijd als je hem overzet, dus deze eigenlijk nog ff bestellen bij de VW man ;) |
Goed bezig Frans :)
|
Quote:
Haha ff nagekeken en je hebt gelijk! |
Quote:
thnx voor de tip :D en volgende week meer foto's van de passat |
Leuke 35i heb je gekocht, rijd heerlijk deze (weet ik uit ervaring) !
Voor mij zat er te veel werk aan omdat ik niks zelf kan maar mooi dat er toch iemand mee aan de slag gaat. Oliedrukprobleem verholpen of heb je nog geen lange rit gemaakt ? |
nog steeds geen eigen foto's ;)
|
Die waterpomp die je hebt gekocht heb ik nog, zo goed als nieuw, liggen. Had hem er meteen voor je op kunnen zetten :)
Zelfs inclusief het pijpje waar Martijn het over heeft. In Etka zie ik wel twee type pijpjes, een recht en een haakse? Quote:
Oliedrukprobleem, dat is denk nieuw.. |
Bij een flinke rit van zo'n 60 a 70 km begon bij mij steeds het olielampje te branden/ piepen.
Misschien uit zichzelf verdwenen? Verder mooi dat je hem opknapt, vooral de waterpomp en remmen voor was hij hard aan toe;) . |
Meer als 5 kilometer is er volgens mij nog niet mee gereden aan 1 stuk :D
Remmen vond ik ook behoorlijk kut, maar Stijn vertelde me dat jij de schijven al had vervangen :confused: |
Ja ik zelf heb er nog niet echt ver mee gereden, maar zal daar zekr op letten
komt allemaal goed jongens :D ik ga hem gewoon extra grote beurt geven En dan gaan we weer verder met de extrá's |
@Misha nee die had ik niet vervangen, stond ook in mijn verkoop thread dat ze slecht waren;) .
|
Quote:
Ja dat dacht ik dus ook... maar Stijn niet blijkbaar, hij wist me te vertellen dat jij dat gedaan had al. Maar goed, dat is dus ook duidelijk.. ik vond het al vreemd dat hij zo slecht remt als er nieuwe schijven op zitten. Maar goed, nu komt alles goed.. Frans pakt het fatsoenlijk aan met deze.. goed om te zien! |
Goed dat het onderhoud uitgevoerd wordt. De auto is netjes en is het absoluut waard om ook technisch in de goede staat te zijn
|
Wat is er met je US Jetta gebeurd?? Verkocht??
:rolleyes: |
Quote:
Als je nou eens een keer luisterd snotneus ;) , Ik heeft nooit gezegt dat Jan ze vervangen heeft, ik dacht omdat ze nog vrij dik waren de vorge eigenaar na de apk ze vervangen had, Jan heeft m niet laten keuren. |
'Die zijn al vervangen door de eigenaar voor Jan' .. lees ik terug...
weliswaar niet door Jan idd maar vervangen waren ze volgens jou. |
Jongens toch.....
laten we het hier netjes houden :D Ik vervang ze nu toch, omdat het advies puntje was van de apk en wil daar gewoon niet op bezuinigen, bedoel goed onderhoud is het halve werk! |
Quote:
yep verkocht wou eigenlijk al tijdje 35i vandaar :D |
waar rijd de jetta usa nu rond frans?
|
Quote:
Friesland geloof ik ! |
zal ook es een keer niet he? weer een naar friesland........
|
Ach.. dan rijdt er ook eens een mooie Jetta in Friesland >> :D <<
|
Maarre frans mooie basis en zover ik de plannen met de jetta hoorde , zal het met deze ook zeker goed komen.
(en stiekem ben ik blij dat er nu nog maar 2 jetta's in jouw kleur hier rond rijden) |
Zo wagen vd week terug gekregen,
de dingen die er zijn gebeurd zijn: ( ook al wat meer tussendoor :wink: ) - nieuwe schijven met blokken - nieuwe remslangen - nieuwe olie - waterpomp vervangen ( zsm zal dit gebeuren, want monteur had mijnuh even tussendoor gedaan ivm drukte dus deze wordt snel vervangen) - Wiellagers vervangen - een gehele check uitgevoerd en was verder goed! ( ook erg belangrijk ) - Trekhaak verwijderd - Rondom oranje verlichting - nieuw stuurtje ( mijnuh was niet meer zo netjes) - ruitenwisser achter verwijderd - logo's achter zwart gespoten ( voor was al zwart ) - 165/40/16 bandje om 7,5 en 195/40/16 om 9J - rondom aantal cm laten zakken - reflector plaat voor achter ( moet zaterdag komen of anders na het weekend!) - Subwoofertje aangesloten met klein versterkertje - cv verwijderd op afstandbediening ( werkte niet meer :( ) - eeeeeeeeuh dat was het wel denk ik zo :D volgende week zullen helaas pas foto's volgen, maar wel meteen goede foto's Ook zal ik dan gelijk goede foto's maken van het schoongemaakt interieur Kortom kan er weer lekker tegenaan!!! Groetjes Frans |
Quote:
Zo vreemd zou dat niet zijn. |
165-40 op een 7,5J??
Heb je daar foto's van? En hoe blijft je bandenspanning? |
All times are GMT +1. The time now is 18:53. |