Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK I (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=14)
-   -   Me Nieuwe Golf I 1983 (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=5866)

Jasper Ovaal 08-11-2004 12:14

Golf I update. Jasper

Hoi mensen ik heb hem nu al 3 weken maar nu mogen jullie hem dan eindelijk aanschouwen, heb de Golf van Stijn gekocht, hieronder wat foto's van het nieuwe monster.

De planning. misschien voorkant wat lager, ander velgen. waarschijnlijk mat zwart spuiten, Alle ideeen om hem er fout uit te laten zien zijn welkom :tongue:

Deze stoelhoezen waren zo goed/fout TOp

Hier de velgen van me oude golf2 die er waarschijnlijk onder komen, ik heb ook nog wel Porsche Cup3 velgen met adapters maar om die er nou onder te zetten?? dan zijn de velgen erg veel meer waard als de auto.

En hier de achterkant van het monster, met trekhaak :)

Stijn nog bedankt he, heb er al erg veel lol mee gehad. kei hard kinderen voor kinderen aan over de boulevard, :tongue:

idee van deze auto is hoe fouter hoe Goeier :D Alle foute ideeen zijn welkom. maar kom niet aan van ' maak van je VW teken een opel logo, dat is te fout :D

bobby-digital 08-11-2004 12:24

striping vooral laten zitten, erg coool

je kan ook van die jaren 80 zonnewering dingen op je achterruit zetten, die horizontale kunstof lamellen dingen...... kan er ff niet opkomen hoe die dingen heten maar je weet wel wat ik bedoel:D

Jasper Ovaal 08-11-2004 12:28

deze :D Achterraam Lamellen kunstof

wel erg goed, maar deze golf word erg Low budget. misschien dat ik een keer een kapote ervan tegen kom met een paar lamellen eruit ofzo, en een beetje mos erop, dan zeker wel ;)

Airtime 08-11-2004 12:30

Hij is goed, Jasper!!!! :cool:

Striping laten zitten! Een een fietsendrager met foute fiets achterop zetten! :D

bobby-digital 08-11-2004 12:41

kan de foto niet zien op m'n pc, maar je weet dus wat ik bedoel :D

een paar foute verstralers op de bumper is ook erg camp natuurlijk :cool:

Jasper Ovaal 08-11-2004 13:13

kijk de goede ideeen komen er aan, :tongue: meeeeeeeeeer :p

hajee 08-11-2004 13:18

ik vind die striping juist erg fout(lees:super)
matzwart is niet uniek...
dan deed ik eerder primer rood of gebroken wit of combinatie..
stoelbekleding is ook erg gaaf!! vooral laten zitten!!
:D suc6

Jasper Ovaal 08-11-2004 17:00

Quote:
Originally Posted by hajee
ik vind die striping juist erg fout(lees:super)
matzwart is niet uniek...
dan deed ik eerder primer rood of gebroken wit of combinatie..
stoelbekleding is ook erg gaaf!! vooral laten zitten!!
:D suc6

Zat ik ook aan te dneken, een mengelmoes van mat blauw met mat wit, dat het heel licht mat blauw word, ff kijken of dat gaat lukken.

Matheo 08-11-2004 17:14

pluche bekleding is wel erg fout (dashboard enzo)

Jasper Ovaal 08-11-2004 19:15

Quote:
Originally Posted by Matheo
pluche bekleding is wel erg fout (dashboard enzo)

ook erg lekker, ff kijken hoe we dat met wat accebten kunne toepassen, :o

de ideeen gaan lekekr , nu nog de tijd :D

antraciet 08-11-2004 19:17

en uhm 'oogwimpers' rond de koplampen :D

vento tdi 08-11-2004 19:34

en gekleurde hoes over het stuur?

Franklin 08-11-2004 19:47

of doe een hoefijzer in je grill dat hadden ze tien jaar geleden ook allemaal ziet er ook echt niet uit. en op elke rommelmakrt liggen er wel.

Jasper Ovaal 08-11-2004 20:07

Stuur hoes had ik wle in me handen maar ik kon niet kiezen tusen een tijger en zebra moetief, of zijn e rnog andere foutere hoezen??

Als het meezit heb ik nog van die wimpers van me kever ergens ligen, past dat makkelijk//?

Hoefijzer komt er ook aan, vreinden van me hebben zo'n manage, dus kan er dnek ik nog wel een krijgen waar de stront inzit :D

hoorde zo'n hoefijzer nou met de open knat naar boven of naar onder, zijn 2 theorien,

opening omhoog Zo blijft het geluk eri, en valt het er niet uit

Opening omlaag dan kan het geluk eruit en de auto zijn geluk meegeven. :p

mensen bedankt voor het meedenken,

hij gaat lekekr

Hoe Fouter hoe Goeier !!

Tjaap 08-11-2004 20:13

ja die keverwimpers passen vrij simpel. Dennis had ze ook op de Golf, en HIER zitten ze op een cabby

Tommy 08-11-2004 21:10

die lak mooi zo houden zeg ik!

Matheo 08-11-2004 21:40

de "proud to be fout" mobiel :D

chrisjuh 08-11-2004 22:54

hahahah niks meer aan doen is absolute klasse zo!
En let op; ook deze modellen zijn over 5 - 10 jaar gezocht houd dat ff in je 8terhoofd...... ;) Dus ik zou het altijd zo doen dat je 'm weer kunt terugbouwen maarje das de mening van een ouwe zeikerd.... :cool:
Maar een beetje verlaging en velgjes (degene die je hebt liggen) kunnen geen kwaad.

hajee 08-11-2004 23:35

gewoon knetterlaag dat ding! lekker schrapen met je carterpan!!
:D

Christiaan 09-11-2004 08:33

Alleen op z'n buik dat ding....verder is tie al geweldig fout :p

LRR 09-11-2004 11:09

Wat zou je denken van zo'n grote blauwe zwaailamp van een oude brandweer T1 of zo midden op je dak ??

Is harstikke illegaal, maar toch ook superfout ?????

Grtz......... LRR

bobby-digital 09-11-2004 11:47

denk dat je al aardig wat foute ideen heb opgedaan:) een pluche plafond is ook wel kinky:D:D en dan helemaal roze...hahahah erruug fout

LRR 09-11-2004 11:48

Ik bedenk opeens nog iets veel fouters:

TWEETY & SYLVESTER SPATLAPPEN !!!!! :eek: :eek: :eek:

Dan ben je pas superfout bezig denk ik !!!!!

Grtz.......... LRR

Jasper Ovaal 09-11-2004 11:52

Ff kijken hoor,. wat gaat er wel gebeuren aan die auto::

- Verlagen
- Hoefijzer
- foute stuurhoes
- Dakrek met zwaailamp :)
- waarschijnlijk toch een matte kleur met een zeer foute striping
- Velgen
- als ik een mooi stofje kan vinden dan misschien ook dat plafond, incl interieur delen :rolleyes:

Nu nog zo'n sillecone opblaashoer, voor naast me en het is een echte hoerensloep :p

toch raar dat ze noit met me mee willen rijden, zullen ze zich schamen als ze in me auto zitten :cool:

Mensen bedankt weer, ik kan weer aan de slag. ff kijken wat ik dit weekend kan doen, misschien zondag ff knutselen, eerst de velgen nog ff laten uitlijnen, en een band laten plakken,

gegroet, Jasper

Jasper Ovaal 09-11-2004 11:53

Quote:
Originally Posted by Little Red Rooster
Ik bedenk opeens nog iets veel fouters:

TWEETY & SYLVESTER SPATLAPPEN !!!!! :eek: :eek: :eek:

Dan ben je pas superfout bezig denk ik !!!!!

Grtz.......... LRR

Zo'n idee had ik half, heb leiver van die vrachtwagen spatlappen, met zo'n vrouwtje erop, heb ook wel wat, en zeker breed genoeg :rolleyes:

Brazen 09-11-2004 12:13

visje voor op kofferklep.....kussens....gordijnen.....geruit dekentje...

bobby-digital 09-11-2004 12:15

OH MY GOD......... dit wordt de ergste pimp golf oooooit:D

goed bezig :cool:

BugStuk 09-11-2004 12:17

... een leuk kleurtje getint glas....

Brazen 09-11-2004 12:19

hele grote mega sticker van uh......Simmerstyle.....of No Fear.....!

VWrijder 09-11-2004 12:20

Een windmolentje aan je antenne?

VWrijder 09-11-2004 12:28

... of een vette "I brake for Hobbits" bumper sticker :cool:

Tjeerd 09-11-2004 12:42

Zijn de dobbelsteentjes al genoemd?

Brazen 09-11-2004 13:19

en niet vergeten......de tennisbal op je trekhaak.....of issie al genoemd ??

Jasper Ovaal 09-11-2004 13:23

Quote:
Originally Posted by VWrijder
... of een vette "I brake for Hobbits" bumper sticker :cool:

Zo die hebben echt wel een paar hele goede teksten staan op hun site , top.

Ik heb nu een hawai slinger aan de binnespiegel. maar dobbelstenen zijn makkelijker, heb nu steeds ruzie met die slinger :D

als hoedeplank stof heb ik nu een ouderwets stukje gordijn zitten, had ff geen zwartte stof, maar dat gordijn staat veel beter :o

Viperwin 09-11-2004 13:45

Van die plastic handjes die je op de rand van je deur moet plakken of van die verticale kunststof deurbeschermers met reflectortjes erin... Uit dezelfde categorie: zo'n antistatische strip onder de auto. Ook lekker fout: zo'n gehaakt mutsje met een pleerol eronder op de hoedenplank, plaid op de achterbank, digitaal plakklokje op het dashboard... En ga zo maar door :P

chrisjuh 09-11-2004 16:49

Wat ook super fout is zijn van '' HUP HOLLAND HUP'' zonweringen op de 8terzijruitjes.....

steven16v 09-11-2004 18:50

Ik zit elk jaar met kerstmis met kerstlampjes in de auto. Het eerste jaar waren het er een stuk of 200 afgelopen jaar iets meer als 600 met een complete kerstkribbe op de hoedenplank en kerstboom met gekleurde lampjes. Tip pas op voor de politie. Die kunnen dat niet waarderen. Echt niet. Trust me. Groeten Steven.

Peppie 09-11-2004 20:20

Hondje met knikkend hoofd op de hoedenplank, hoelahoep-meisje op je dashboard, zonneschermpjes met beertje, beren-wiledoppen, vossenstaart aan je antenne, van die Halfords-plaatjes achterop zoals rabbit-power of zo, stikkers; mijn auto leeft, hij rookt, wipt en zuipt.....

Ik ben eigenlijk ziek...

arnus71 09-11-2004 20:50

* Baby on board plaatje in je achterruit?
* Chrome wieldoppen van de Halfords ofzo. Anders je velgen spuiten zonder af te tapen!
* Blauw/zilvere folie op je koplampen + verstralers
* CB radio met gigantisch antenne
* Zo'n reflector stuk tussen de achterlichten (zijn waarschijnlijk zeldzaam!)

Jasper Ovaal 09-11-2004 21:44

Quote:
Originally Posted by steven16v
Ik zit elk jaar met kerstmis met kerstlampjes in de auto. Het eerste jaar waren het er een stuk of 200 afgelopen jaar iets meer als 600 met een complete kerstkribbe op de hoedenplank en kerstboom met gekleurde lampjes. Tip pas op voor de politie. Die kunnen dat niet waarderen. Echt niet. Trust me. Groeten Steven.

hier wil ik foto's van zien, TOP :biggrin:

had toen wel me Swift met ek enm wk goed onderhanden genomen, ook erg fout, alleen me broer kon net nioet op tijd remmen voor die bmw.

Baby aan boord gaat er ook zeker komen, en de knikkende hond ook.

waar kan je die Hawai dames kopen. die zijn ook super

had ik nou maar een grotere hoedenplank

All times are GMT +1. The time now is 20:10.