Teaser Ws '09 by Wagenwerks
|
de superdikke cabby van classicline bijv:D
|
Sowee.. dat zijn de filmpjes!
|
Sweet! :rock:
|
Repost?
|
Oeh wat een vet filmpje, ben benieuwd naar die van MIVW 2009.
|
Quote:
waar??? |
In het meetingverslagen deel.
|
Quote:
|
Geweldig in beeld gebracht zeg, weet soms niet wat ik zie!
|
Quote:
heb ik niet terug kunnen vinden, maar hier staat ie best toch, filmpje verdient dat wel :D |
|
shiiiit, die gast kan filmen zeg. ik vind die "New film" van hem ook zo geweldig.
met wat voor cam zou hij dit opnemen? |
Canon XH A1 staat bij zijn profiel, afmontage op een Mac uiteraard..
|
Wat voor camera hij heeft weet ik ook niet, maar hij heeft een mooie repo gemaakt van onze auto's voorafgaande van de MIVW meet.
|
Marcel.. heb je Ian z'n foto's al gezien van je auto? :)
|
Nope.
Niet dat ik weet tenminste haha |
Check ff op cleaned, US off-topic.. en dan topic 'attn googlenauts'. Ergens in de laatste paar pagina's.
|
|
Dank u !!
Kan de foto's in eerste instantie niet zien, maar na het klikken op de link gaat het prima! En de tekst "MIVW"onderin het plaatje, dan kan ik die er eenvoudig afknippen ;-) |
Vette film. Ben benieuwd naar het eindresultaat, maar vooral naar de film van MIVW2009!!!
|
Toppie film
|
zie: www.wagenwerks.net
de pre-order is mogelijk! mooie aanbieding dacht ik zo! en je steunt die jongens er ook nog eens mee, zo kunnen ze de komende jaren de beste shows over de hele wereld blijven filmen! En er zit een teaser van MIVW 2009 op!! |
Gaaf !
Hebbe hebbe hebbe hebbe |
Ordered :cool:
|
same here..
|
Quote:
Zijn d'r zoveel vetzakken daar op Worthersee dat ze die shirts in die maten verkopen? S M L XL XXL XXXL :eek: Wil 't ook bestellen, maar wel effe weten hoe die shirts uitvallen. Wil dalijk niet in een chick-shirt of tent rondlopen. :D En what about shipping? |
Read!
|
eind september worden ze verstuurd maak ik uit de tekst uit,dit kost 12.16 USD en de dvd dus 40 USD.
samen is dit 52.16 USD omgerekend zo'n 37 euro . :rolleyes: ik heb hem besteld. |
Quote:
Ze komen uit de US he .. :thumbup: |
Ook ik heb de DVD besteld:D
|
Besteld;)
|
heel gaaf gefilmd!
|
Vandaag bericht ontvangen dat me pakketje op 10/2/2009 (2 Oktober) verzonden is!:D
|
Mijne ook :)
|
oke... ik ben een leek op het gebied van spullen uit Amerika kopen...
Klopt het dat de DVD 20 dollar kost? en inclusief verzenden iets van 28 dollar gaat kosten? Kan ik dit gewoon overmaken mbv paypal en dan is `t klaar? |
Quote:
Klopt, meer hoef je niet te doen. Je krijgt van hem een email zodra hij je pakket heeft verstuurd. |
Mijn pakketje is ook onderweg, gisteren bericht gehad.
|
Quote:
Hoe weet hij het adres dan... via paypal? En hoe kan het dat ik op een ander bedrag uit kom dan een paar posts hierboven? |
besteld:)
|
All times are GMT +1. The time now is 22:15. |