V.A.G. Treffen Indoor 26 Oktober
Tip van de week: IN het weekend 25 okt 18u t/m 27 okt 6u is het julianapein afgesloten dus de jongens die vanaf heerenveen komen even binnendoor leek / roden eraf dan riching roden -peize - eelde is ook nog korter . Hou het in de gaten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . |
Ja think :thumbup: :D
|
Ik hoop dat ik dan nog in Nederland ben en niet in Tjaad, als ik er ben kom ik zeker......!!!!
|
Quote:
gelijk door zetten Ronnie :D |
PFFFFFF dat dacht ik :thumbup:
|
Ik kom ek wer jonges :D
Ha der sin ien :thumbup: gr mac jappie |
Maak maar een mooi hoekje vrij (net zo als vandaag) kunnen wij daar mooi staan K.J en ik.. Wij zijn er zeker bij.
|
Denk dat ik ook present ben..
Neem wel allemaal gehoorbescherming mee want mijn uitlaat maakt nogal herrie volgens mijn buren??? Dus binnen in zo`n hal zal het wel erg klinken.. hahaha gr ronnie |
top, hopelijk met de rocco aanwezig!
|
Lekker dicht bij huis !!! Mits er geen meter sneeuw :D :D ligt komt Der Einser GTI ook naar Eelde !!!!!
Groeten, LRR |
Quote:
:D :D zal wel wat mee vallen denk ik voor inschrijfen is niet nodig .... vroeg komen voor een mooi plekje wel :thumbup: vol = vol :D |
even omhoog .....flayers en posters te krijgen via ronnie op DUB 05
|
Ga tegen die tijd toch maar een flink stuk rijden richting het hoge noorden:D.
|
Quote:
Enig idee hoeveel auto's erin kunnen ??? Hoeveel hallen hebben jullie tot beschikking ??? Groeten LRR |
Cool idee! Denk dat ik wel even kom kijken!
|
Quote:
ik denk zo rond de 200 a 300 z'n beetje geloof dat we wel wat extra ruimte achter de hand hebben ;) |
upje ....het regend hier ....( een beetje )
|
Zegt het voort, zegt het voort! VAGtreffen gaat indoort! :D
|
Mag ik ook komen?
|
Quote:
jij wel .....waarom niet :D |
da's redelijk in de buurt..... ;)
|
Daar is Klokkie ook weer eens :)
Werd ook wel weer eens tijd;) |
lijkt me super , en nog lekker dichtbij ook
|
Ik ben er ook bij met de polo!
|
scheisse! het wordt hem waarschijnlijk NIET :(
ik zit dan een maand in Thailand... :D |
Quote:
Dat is wel heel erg ja.... :screwy: |
:) :) Ook weer even een kijkje doen :) :)
|
Quote:
wat hebben we het toch slecht ............ :D |
Hé nice, kom vast wel tegen die tijd.
|
Ik kom uiteraard ook Brabant weer vertegenwoordigen !
|
Quote:
He hoho, ik kom ook he, mits er niks tegenzit ;) |
kom ook de f&i is weer klaar dus op naar de meetings.
|
We krijgen veel vragen hoe groot het daar in Eelde is
Afmijnzaal (A): 300 zitplaatsen (multimediatheater)... Niet in gebruik door ons Vergaderzaal (B): 100 zitplaatsen.... VIP PLEK :D Balkonzaal: 15 zitplaatsen ...............Niet in gebruik door ons Hal D1: 30 x 60 meter Hal D2 (koelcel): 50 x 60 meter......Niet in gebruik door ons Hal E: 60 x 90 meter Hal F: 30 x 90 meter Hal G: 90 x 60 meter Hal H: 90 x 65 meter Hal K2: 25 x 70 meter....niet in gebruik door ons dit zijn de hallen die er zijn wij hebben zo het nu lijkt hal E,H,en D1 kijk op www.flowerdome.nl voor meer info |
kijk groot genoeg, kunnen we lekker ruim gaan staan!!
|
Quote:
als er niet zo veel komen wel Edwin ;) hal D1 komen standhouders in ...wie daar wil staan kan contact opnemen met Theo witteveen via mail .... t.witteveen1@kpnplanet.nl E&H komen de bezoekers in .... ingang zal via hal H gaan ... de ingang is zo vlak dat ik bijna durf te zeggen dat Henk wassenaar met de Golf op de laagste stand zo naar binnen kan :D |
buiten is ook plaats voor duizenden auto's.
gewoon hopen op knap weer :D en een parkeergedeelte reserveren voor VAG-auto's. |
Quote:
VAG auto's kunnen binnen bezoekers zonder VAG auto's kunnen buiten parkeeren buiten parkeeren met VAG auto's kan pas als het binnen vol is ;) |
Quote:
gekeken naar de opkomst in burgum zal het in Eelde vrij snel vol staan. daarom zou ik op de parkeerplaats een plek voor de VAG's reserveren. als bezoekers overal en nergens hun auto's parkeren kun je als de hallen vol zijn de VAG's niet meer bij elkaar zetten op de parkeerplaats. Dan staan ze gewoon tussen de 'bezoekende' niet VAG's. dat lijkt mij minder leuk. dan kun je als bezoeker vanuit de hallen nog even een rondje doen op de 'VAG-parking'. Zou mij persoonlijk wel leuk (en overzichtelijk) lijken. |
Quote:
komt wel goed Sander ...er zijn meer hallen ;) VAG PARKING INDOOR ;) NON VAG PARKING OUT SIDE :thumbup: |
en gewoon op tijd er heen.
|
All times are GMT +1. The time now is 19:41. |