ruud's t4 westfalia
Dit topic is leeg gemaakt.
gr ruud |
Ik gok dat het je wel lukt ;)
Is het feit dat hij gestolen is geweest de reden dat hij gesloopt moet worden? |
Ja, zit een sloop verklaring op, en dat gebeurt voort heel vaak.
|
Jammer dat hij uitelkaar moet ! Maarja dat is voor jou geen probleem. Toch ?
|
in hoeverre moet je aantonen dat hij gesloopt is? als je begrijpt wat ik bedoel ;)
|
D'r staat er nog een naast, heb je die op het oog? :tongue:
|
Nice, leuke campert, suc6 met het ombouwen!
|
pffff......waar haal je al die tijd vandaan.
|
Leuke aanwinst Ruud. En helemaal leuk dat het het Transporter topic komt verrijken met jou kennis!
|
Quote:
beter gevraagt waar doe je het van :confused: :D |
Ik voel weer een leuk project! Ik hoop dat die andere ook zo'n mooie kleur heeft :thumbup:
|
maar van een "gesloopte"auto kun je het kenteken weer van activeren bij de rdw..
is dat geen optie? of is het chassisnummer weg? |
Quote:
Dat je arm geboren word kun je niets aan doen, maar als je arm blijft licht aan je zelf. En als je een beetje handig bent zoals ik, pak je op deze bus alleen al 15000 euri winst. kan ik toch mooi wat anders voor afbouwen :D Vandaag de +1 bus bij gekocht. Het is een mooie witte geworden met rond om wat schade :giggle: Vrijdag gaan we met 3 man de zwarte westfalia demonteren en kapot zagen. :thumbup: |
kan je niet beter chassisnummer over meppen
|
Quote:
Shassis nr staat er nog wel in volgens mij, alleen is dat geen optie. Deze bus kon alleen opgekocht worden door demontage bedrijven wegens sloop verklaring. De andere bus heeft een half kenteken, 9 persoons dus wel geel kenteken en zal ook naar de rdw moeten. Maar dat moest toch al omdat het weer een camper moet worden, en 2.5 tdi natuurlijk op kenteken. Ik weet alleen niet hoe het dan op kenteken komt, word het dan weer een westfalia of gewoon camper inbouw om katten is geen optie :chair: |
dan wordt het een camperinbouw..
maar goed bekeken zo.. heb je deze voor de handel of eigen gebruik? |
Quote:
dan staat ie binnenkort weer te koop bij de domeinen.... :D |
Quote:
Ik zat eigelijk te azen op een lt oprijder, helaas moet ik het hier nu mee gaan doen. :tongue: De audi moet wel een ander baasje gaan krijgen natuurlijk. gr ruud |
ik snap nu ineens ook waar de A8 gullideckels ondergaan komen...
maar mooi hoor, ben benieuwd naar het eindresultaat.. |
Ik ook!
|
Vandaag de transporter op gehaald, helaas heeft hij wel iets meer schade dan ik had vernomen, maar het is allemaal wel makelijk te maken.
Rechts achter komt een andere zij wand in, maar die zaag ik dus gewoon uit de zwarte, dat kost niets. Rechts voor moet een binnen scherm vervangen worden. Als dat gemaakt is heb ik weer een mooi busje van bj 2002 :rolleyes: |
T5 bussen zijn er in het donker blauw metalic.
weet iemand toevallig daar het kleur nummer van. Want die kleur moet het gaan worden :thumbup: |
Je bedoelt de kleur Shadow Bleu ? Zal morgen wel even kijken of ik een kleurnummer terug kan vinden op de auto, vind het echt een mooie kleur! :thumbup:
(Voorste auto is te koop overigens :)) |
sodeju zeggen jouw kinderen nog niet "wie is toch man die zondag het vlees komt snijden" :D Jij moet toch bijna leven in de garage :screwy: :D
Maar wel weer een leuk projectje :thumbup: |
Quote:
Is dit voor allebei de bussen ? nee toch ? Gewoon alleen voor die donor ? |
Kleurnummer is : L D5Q
|
Quote:
Ja mijn hobby's kosten wat uurtjes, maar dat maakt mijn leven momenteel. En mijn gezin klaagt nog steeds niet, die vinden het ook weer prachtig dat er voor hun ook veel leuke wekenden aankomen, met de camper. Ik werk 36 uur en hobby ongeveer 20 uur in de even en 28 uur in de oneven weken :rolleyes: de 1000,- is natuurlijk voor de witte bus, en dat is al heel weinig aangezien hij van 2002 is. heb hem natuurlijk wel zonder motor en interieur gekocht. De bedoeling was eigelijk om een 1992 bus te kopen, maar deze kans was te mooi om te laten schieten. En ik ben maandag om 18.00 uur pas gaan zoeken, en nu is hij al weer een deel gedemonteerd, en staat op onderdelen te wachten. Ik hoop de bus binnen 1 maand gespoten te hebben. ps bedankt voor het kleurnummer. gr ruud |
Hey Ruud.
Hardstikke leuk om te doen zo een komplete overbouw,en simpelweg geniaal omdat het idd veel pegels bespaart!! :D Veel succes! ;) |
Van deze is nu het mooie wel af :D
Het is vandaag goed opgeschoten, maar wat is het toch veel werk. Alleen met alles opbouwen ben ik al 4 weken bezig. :D |
Vandaag het dashbord,kabelboom, en uitlaat gedemonteerd van de witte bus, en daarna weer begonnen met monteren van de deuren bumper balk en linker scherm.
Ook ben ik al aan het zoeken geweest voor wielkast verbredingen, en spoilers. Maar weet niet of ik het er wel op moet zetten. Omdat het een camper is word dat misschien te veel. wat zijn jullie ideeen hier over????? gr ruud |
geen plastic !! gewoon een net set wielen en een stukkie zakken is genoeg !!
gr. Martijn |
persoonlijk vind ik het plastic niet verkeerd
zeker niet op de kleur blauw die je er op wil zetten is wel zo de wielen moeten er wel bij passen natuurlijk |
haha, geweldig die hand op die foto, bij het motorblok :D
|
Dat wordt zeker een stoere camper in die kleur :thumbup:
|
Heerlijk dit werk ,doe mij ermaar een paar ,wie niet rijk is moet handig zijn:)
Dat invoeren van zo goed als nieuwe auto's is ook leuke handel,ombouwen met totallosse delen en dan de bpm drukken:)zakkenvullen!!!!!een klant bij mij doet dit al jaren . |
Gewoon origineel laten Ruud,dan levert hij straks het meeste op,je wilt hem toch weer verkopen straks.
|
Het begint weer model te krijgen.
Het rechtsvoor binnen scherm heb ik er af gezaagd, en het donor stuk is al weer op maat gemaakt. ook het rechter achterwand en achterstijl, heb ik naar buiten geperst. Nu is de auto weer net zo breed, zoals de achterklep aangeeft. :rolleyes: Het is natuurlijk wel makkelijk sleutellen als je alles gewoon hebt liggen. :D gr ruud |
je laat er geen gras over groeien..
pas maar op dat je je projecten niet door elkaar haalt... straks staat er een t4 met een w12 en 20 inches..en schuifdeuren aan de voorkant... en een fridolin diesel met een hefdak... :);) |
ik zou wel de ori stickers proberen te zoeken weer
|
LOL! Mooi werk weer Ruud!
Is wel leuk sleutelen inderdaad, van twee een maken :) |
All times are GMT +1. The time now is 18:41. |