Danny's Rallye
Hoi allemaal..
ga nu eindelijk een van mijn projecten erop zetten.. werd weleens tijd namelijk! ik heb nou sinds een jaartje een golf rallye! :tongue: ben druk bezig met de auto op te knappen en als het mee zit is die voor de kerst gespoten (mn eigen kerst cadeau) :D haha bij het voorraam was die aardig slecht en linksachter helemaal (oude schade slecht gerepareerd) :shake: en nog een paar kleine plekjes! viel op zich wel mee allemaal vond ik! de rallye is nog helemaal origineel... maar dr gaan wel een paar dingetjes veranderen! - schroefsetje erop - ombouwen naar 5x100 - bbs rs 301 erop - brembo 305mm erop alles ligt klaar en verder blijft alles origineel :thumbup: gr Danny en ja de foto's zal ik dr van de week opzetten!! :tongue: |
erg benieuwd naar deze!
mooie plannen, lekker houden zoals die is met toch wat dikke update's :cool: |
Lijkt een goed verhaal !ben ook benieuwd naar de foto's .
|
Ik ben ook wel benieuwd :D
Staat ie al tussen het Rallye topic kwa nummering ? ;) |
Ben al is wezen spieken bij deze rallye,word allemaal heel netjes aangepakt. :cool:
Komt helemaal goed met deze rallye :thumbup: |
Klinkt goed! Snel foto's plaatsen. :D
|
Nice! ik ben ook benieuwd!
|
Quote:
Meer heeft een Rallye niet nodig :thumbup: Ik ben benieuwd naar foto's. |
Quote:
Ik ook !! :thumbup: |
hierbij de foto's toen ik hem kocht.. :D
|
en hij staat er nu zo bij
zal gauw de andere foto's van me telefoon afhalen dan kan ik die er ook opzetten! ;) |
Quote:
nee hij staat er nog niet tussen.. of ik moet er overheen gekeken hebben! ;) |
nette vorderingen al :) leuk sleutelplekje ook zo te zien
|
vandaag me voorschermen afgesteld samen met de motorkap en deuren!! dan kan die volgende week de grondverf in!! :D :D
hierbij nog een foto van me remmen en wieltjes :wuv: :thumbup: |
Top!
Weer en rallye die een goed leven krijgt :thumbup: |
ziet er goed uit, ik vindt ze altijd stoer lijken die rallyes! :)
|
Deze gaan we volgen.
Weer een Rallye wat gered gaat worden. :thumbup: |
Vandaag weer even bezig geweest.. laatste dingentjes gedaan dan ga ik hem morgen wegbrengen naar de spuiter voor de grondverf! kan ik volgende week weer ff lekker schuren :rolleyes:
ook nog elektrische ramen gekocht en nog paar kleine dingetjes! :D bedankt voor de reacties.. ik hou jullie op de hoogte!! |
Vandaag tog nog weer een paar dingentjes gedaan en de auto bij de spuiter gezet!! :D :D
greetz |
je hebt dat ding toch niet over de openbare weg achter de transporter gehangen op deze manier? :D
|
All times are GMT +1. The time now is 06:29. |