Quote:
8v? :rolleyes: |
Quote:
jep;) die chip,kunnen ze die ook leveren voor mijn mk1 1.1?hoef ik er geen ander blok in te bouwen. |
Quote:
nouw het is gebuurt via een orgineel volkswagen systeem van de dealer en dan kun je schijnbaar alles regelen en afstellen zo word het mij gezegt |
|
|
|
Quote:
thanx,ga maandag ook even langs de dealer. :thumbup: |
Quote:
:thumbup: ;) |
jij bent slecht Gerben.. :giggle:
|
Goed bezig maat :thumbup: netjes uitgedeukt en gelast!
Heb je dat vento front gekocht??? 1of2 maanden voordat hij klaar is?? ;) Groeten Bart |
Quote:
Nee nog nie maat ben ook nog niet weze kijken morge weer hoppa en bedankt he |
Hey jonge
Hoe is het ? Hoe staat het met de wielen van de jetta? Niet helemaal mijn ding zo een golf 3 maar komt er wel mooi uit te zien denkik. Pff je zou maar een schade herstel bedrijf hebben :p Als ik een keer wat gemaakt moeten hebben contacteer ik wel :p |
Quote:
Heey ja ieder zijn smaak he toch Maar velgjes zitte goed onder de jetta . maar nu eerst deze dan de jetta weer hoppa |
Het is ff rustig geweest maar er is inmiddels wel veel gebeurt aan de golf :thumbup:
Zo is de linkerzijde nu helmaal klaar om strak gezet te worden. Maar nu het rechts achterscherm denkje ff roest vrij te maken :mad: Nee dus er zit oude schade en de schade is gewoon dicht gesmeerd met plamuur fijn. Zon beunhaas wil je het liefst ook meteen iets aan doen :chair: :D Maar weer genoeg gezegt foto's zeggen meer Hier komje het drama tegen dan maar alles er afschuren |
Quote:
Je moet niet alles geloven wat je verteld wordt ;) 150a 160 met alleen chips red je niet. Daar is meer voor nodig. |
|
Goed bezig , en iid wel jammer dat ze dan zo'n deukje niet even eruit halen , maar gewoon volsmeren .......
Komt wel goed zie ik wel ! |
het rechts achterscherm is nu uitgedeukt .En dan nu weer nieuwe stukken in lassen zoals stukje binnen scherm en dorpel rechts onder en dan is al het las werk klaar :rolleyes:
In De dorpel is gister al een nieuw stuk in gezet en het is weer nieuw voor stuk er uit daar na binnenkant gestraald dus daar is roest oo weer weg En klaar morge weer meer foto's |
Quote:
Inderdaad , en als je in deze wereld zit kom dat regelmatig tegen maar zoals je het zelf al zegt komt het helemaal goed :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 17:53. |