pirelli
:)
|
Goed besug, das leuk nieuws. Kan er vannacht rustig geslapen worden :wink:
|
Hij gaat toch wel weer rood worden he ????? :D :D :D
Grtz.............. LRR |
:D Nee mooi projectje, hopen dat ie weer mooi wordt!
|
ff offtopic, is dat zo'n supersprint uitlaat? dikke piep man!
|
isse EPS volledig rvs met 4 in 1 spagetti , die van becky is supersprint.
Marsrood zit erop komt erop hoort erop. |
He he eindelijk! Ben blij voor je! Post ff foto's als je meer weet/ziet!
Succes! |
oke dan...
is laswerk laten doen trouwens duur? |
wat is duur? tis voor mij een vriendendienst , kan geen prijs zeggen.
|
ah oke... maar laat ik het zo eens stellen... kost het er een spuitbeurt bij?
Mijn broer kan namelijk zelf wel wielkassen inlassen... Maar weet niet of een spuiter dan garantie wil geven op de lak... Dus vroeg me af of dat nog eens een bult extra zou kosten als ik dat zou laten doen dan... snappie? :D Maareh, mooi dat je dan eindelijk zo ver bent om hem te laten spuiten... Heb em toen nog eens in de stalling zien staan.... das lang geleden! |
tja dat weet ik ook niet je zal het es moeten vragen aan jullie plaatwerker/spuiter prijs met wielkassen inlassen en prijs zonder en of ie dat wel wil doen.
ik laat alles door dezelfde persoon doen , heb er geen tijd voor (zie becky,s project) en weet zeker dat het goed komt en blijft. was zeker een hele tijd geleden ja. |
Eindelijk Alvin !!!!! hoop dat het goed gaat :)
|
Leuke 1, hopen dat je straks weer mag Heerschen op de weg! :)
|
mooi man!! had em al een keer in `t fotoalbum gezien...
jammer van die schade..maarja... beter dat je zo`n achterzijpaneeltje hebt gevonden!! die worden volgens mij ook steeds schaarser!! ga je er verder nog dingen aan veranderen? of bouw je `m weer net zo op als voor de schade... succes!! en foto`s blijven maken en posten hè!!! :rolleyes: |
Beters man! wordt weer netjes kunnen we weer een keer racen tussen wageningen en Rhenen, ho stop ik heb geen GTI meer.....maar een 1100,laat maar :)
|
komt weer helemaal hetzelfde als daarvoor eruit te zien alleen wat kleine aanpassingen - kuipstoelen,strakke klep,oz supertourismo,s,andere achterknippers.
maar was net ff aan het kijken op marktplaats : shit had ik het geld maar een type 1 V6 biturbo maar volgens mij klopt de vraagprijs niet of het is een geintje. http://www.marktplaats.nl/markt/aut...i%3D60%26js%3D1 |
is al een heel topic over die ad.
|
gaat ik ff kijken
|
[QUOTE=pirelli]enkele mede forumers wisten al dat ik 1,5 jaar geleden een klappert in belgie had gemaakt met een motorfiets.
Na lang zoeken naar een goede schadehersteller en een orgineel fabrieksscherm heb ik er eindelijk 1 gevonden. Afgelopen zaterdag de golf opgehaald in de loods en weggebracht naar erik (die ook de golf van becky heeft gespoten) Serge en Ben nog bedankt voor jullie hulp. Hier de foto,s , ik ga van der week ff kijken hoe het ermee staat. Heey maatje geen dank hoor. daar zijn vrienden voor. ga wel een keer met becky op stap dan is het wel goed hoor hahah |
Das goed jongen. :tongue: Hier ff een foto van jou misschien wat voor de vrijgezellige dames op het forum? :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 13:32. |