European Bug-in 4
Gisteren naar Bug-in gaan kijken voor de eerste keer
en moet zeggen whow wat een show wat heb ik al die tijd gemist :lol: Enkel wel afzetterij aan de inkom kom je enkel zaterdags kijken moet je weekend ticket betalen dus 30€ voor enkel maar 1 dag -_- http://s667.photobucket.com/albums/...n%20Bug-in%204/ |
mooie foto's!!
|
ja op lucht hehe en keverasje enzo :D
|
mooi gemaakt,heeft ook gewoon camber achter!
|
die laatste creatie heb ik gespot op de trailer in duitsland vorige week. samen met een lage KG
|
Quote:
Iemand meer foto's van die pickup? Ziet er wel erg dik uit vanuit deze kant.. |
erg dik ja..mooie kleur ook( iemand een kleurcode)
|
Die gaat al jaren mee
is 1 van bij de radikal bugs mss bekend in andere kleuren die hem al gepasseerd zijn |
Quote:
Lijkt mij Mango Green |
Ook net terug van een weekend Chimay.
Wat een geweldig weekend! Morgen Foto's, nu eerst de glimlach van mijn mond slapen! |
Die pickup is érg goed gelukt zeg! Gaaf weekend, jammer dat ik niet kon :(
|
Was een super weekend :) mooi weer maar wel gruwelijk koud in de nacht.
Ik hoorde ook veel mensen klagen over de prijs, de laatste keer was het ook maar €20 euro voor een weekend geloof ik. andere kant het is wel een groot terein wat ze af moeten huren. Hadden ze bij de drag strip nou wel ergens een tijd staan die werd gereden? ik zat meer en deel op podium maar kon geen klok ontdekken Jammer dat ik mijn Jetta heb moeten laten staan in chimay, door een dashboard brandje |
@ bas, in dat geel/wit tentje kon je de tijd en snelheid volgen ;)
|
Dan zat ik net verkeerd :)
Wel slim dat ze dit jaar die loopbrug hadden weg gelaten, waren zeker weer bang dat er iemand tegenaan zou rijden. |
|
192 van onze foto's staan on line.
Check: VWTeamArnhem-European bug in |
mooie foto's..stond wel heel erg veel apart spul daar...
|
Top weekend gehad!!!!
|
(geen zin om te vertalen ;-) )
First show for my bus! Did over 800 km this weekend and it ran perfectly!! Here are some pics, more (and bigger) on www.volksfahrer.nl Allways fun to cruise with friends!! In front of our bungalow: BURN-out!!! More racing action: Photoshoot for the volksworld Bus&Camper magazine!!! Badd-ass deluxe from the UK! Barndoors: Worst of show (and driving!!!) My boy loves my bus and had a great time too!!! Edjucating the kids: Cleaner then clean squareback Again, lot's more on www.volksfahrer.nl! |
nice shots mr volksfahrer!
|
All times are GMT +1. The time now is 19:24. |