GAAAAAAAAAAAF!!!!
wat zijn de plannen dimi? |
mooi ding dimi:thumbup:
|
gaaf! Die zie je ook niet overal meer, en superhandige auto's!
|
thx manne
eerst zien dat hij technisch/mechanisch helemaal TOP is en daarna zien we wel wat ik ermee doe ideetjes zijn er genoeg maar ik kan er maar 1 tegelijk uitvoeren he aangezien ik nu toch eerst moet wachten hoe het met mijn voet verder gaat heb ik tijd genoeg om er nog eens rustig over na te denken wat te doen met de buitenkant :cool: :D als er nieuws is laat ik het hier weten :thumbup: |
Vette shit Dimi!! :rock:
|
:thumbup: mooi nieuws Dimi eindelijk weer een bus
en sterkte met uw voet :thumbup: |
haha cool ding, heerlijk zo'n ragbak!
|
|
Vet!
|
:own:
|
|
dat gaat goed staan!
|
zekers...
|
wow ziet er gaaf uit! sowieso zijn crewcabs gaaf!
|
up richting Drik met die dingen ....dik man
|
Quote:
alles op z'n tijd vriend :cool: |
staat zeker niet gek! Mooi wieltje! Hoe vallen ze voor, lijkt op de foto wel erg breed! En passen de deksels er op?
Volgende week dinsdag thuis? |
Gaaf ding :thumbup: en mooie hoepels!
|
Hey cool, die Atiwe werden origineel op de Tristar als optie aangeboden!
Staan op Marktplaats momenteel wat Tristar onderdelen te koop zag ik, misschien wel leuk ter completering. :D Zelf momenteel op zoek naar iets vergelijkbaars (doka, voor '86, TD of TDI) om mijn T3 multivan tegen in te ruilen. Leuk ding dit, foto's van het interieur? Had ik nog een vreemde vraag; ik ben in een 3D programma een Doka aan het maken en probeer de maten zo goed mogelijk mee te nemen maar ik kan nergens vinden wat de binnenmaat van cabine is van voorkant dashboard (dus niet de raamkant) tot de wand achter de achterbank... weet jij dat misschien? |
All times are GMT +1. The time now is 10:04. |