Parkeersensors? Regensensor?
Ok, heeft iemand al zulke dingen (regensensors voor ruitenwissers en parkeersensors) in een golf 2 gebouwd?
Het idee lijkt me wel wat maar jammer dat je dan van die lelijke rondjes in de bumper krijgt.. |
regensensor in je bumper :D :D
Nee, maar er worden wel universele setjes parkeersensoren verkocht (autostyle, ebay) maar ja, dan heb je wel puisten op je bumper :D |
je kan ook zo'n camera op je auto maken voor achterruit rijden :D
|
Ik heb zo'n systeempje klaarliggen voor montage in de achterbumper van m'n daily driver. Bijeengespaard van de garantieclaims ;)
|
kan je ze nie tonder de bumper kwijt??? Moet je net iets eerder stoppen bij piepen maar toch... is een idee
|
Kan natuurlijk wel, dan maak je plaatjes/stripjes die je aan de bumper bevestigd met daarin de detectie-ogen.
|
Ik zou de sensors zelf nooit op mijn auto zetten, ziet niet mooi uit. Is ook jammer bij nieuwe auto's.
En die regensensors op de bumper zijn toch heel handig.. Weet je of de bumper nat is en dat wil toch iedereen weten :p |
Quote:
Je kunt het systeem toch eiken of niet? |
ijken...eiken is een houtsoort ;) En ja, normaal gesproken is het af te stellen d.m.v. een potmeter
|
hehe, ik dacht al, hier klopt iets niet...
|
Quote:
Je hebt ook van die dingen die je aan weerskant van je kentekenplaat kan doen :wink: |
als regensensor ? :P
|
hella heeft setjes regensensors, en mooie ook! zit eraan te denken deze een keer te kopen. of als mijn voorruit eruit ligt ooit een voorruitmet regensensor bestellen. aansluiten is zo gedaan.
http://www.hella.com/produktion/Hel...oRaintronic.jsp |
Die regensensor lijkt me ook wel wat,weet iemand de prijs? Ik kan het namelijk niet vinden op die site.
|
Je hebt tegenwoordig voor pakeersensoren een strip die je aan de binnenkant van je bumper plakt. Dan heb je duzz geen gaten en ogen in je bumper zitten.
|
kvind die sensors in de bumper niet echt storend bij nieuwe auto`s (mits ze meegespoten zijn)
|
Parkeersensoren monteren
Sensoren monteren in de bumpers gaat nog wel maar bedrading leggen binnen in de auto vind ik een ramp. Ik heb een Touran; wie weet hoe ik dat handig kan doen, hoe ik die kunststof kappen kan verwijderen?
|
je hebt een EPS systeem wat je achter je bumper plakt zie je niks van en werkt perfect zal morgen is zoeken hoe het heet
|
Quote:
Aan de zijkant van je dash zit een kapje, met daarachter je zekeringen, die kan je gewoon eraf trekken. En ter hoogte van je linker knie, zit een klepje, die kan je er ook gewoon aftrekken. En dan moet je gewoon eventjes zoeken naar de torx schroefjes. |
waar heb je in godsnaam een regensensor voor nodig????
als je druppels op je raam ziet regent t... en parkeersensor: boem is ho en plons is water... |
All times are GMT +1. The time now is 10:22. |