Golf 1 GTI met turbo te koop
Hallo,
Ik ben mijn project beu. Anderhalve maand geleden heb ik de auto horen draaien bij aanschaf van de auto. Toen ik hem vorige week ging ophalen zat de starmotor vast / verkeerd aangesloten??? Ik krijg hem niet aangetrokken. WAT WIL IK: Ik zou graag willen dat dit project naar iemand gaat die verstand heeft van aangelegde kabelbomen etc etc. Er is een turbo bijgezet. Degene die wil komen kijken en een bod wil komen doen kan hem eerst zelf aan de praat proberen te krijgen bij ons in het clubhuis. Daar ligt het nodige gereedschap. Dus krijg hem eerst aan de praat, doe dan pas een bod. Indien je hem niet aan de praat krijgt, of iemand constateerd dat er iets erg met dit blok aan de hand is, kan je hem laten staan! Ik heb hem horen draaien, en hij klonk ontzettend BRUUT. Waarom hij niet wil starten is voor mij een raadsel. Het is een geharrewar van kabel / verlegde kabel etc etc. Hij klonk dus absoluut niet rot, en volgens de vorige eigenaar zouden er nieuwe lagers etc etc aan vernieuwd zijn. Er zijn inderdaad een hoop nieuwe spullen gebruikt voor deze golf. Enkele komen van JD, enkele van Kronenburg. Ik ben er vol goede moed aan begonnen nadat de tijdstermijn voor de spuiter steeds werd opgeschoven omdat ik de auto nog niet had staan. Maar nu dat ik hem motorisch niet aan de praat krijg, heb ik er geen zin in. Ik ben al serieus chagerijnig geweest op deze kar. En da op een week tijd. De Technische gegevens die mij bekend zijn: Originele GTI 1983 Ingevoerd in 1994 4 cm verlaagd 1800 cc 8 klepper. Veel vernieuwd! Turbo. Edition interieur uit golf 2 Hij zou rond de 210 pk hebben Een volledig nieuwe RVS uitlaat Om het gezeik te voorkomen vraag ik de mensen echt eerst te komen kijken, en hem draaiende te maken. Hiervoor kan je al ons gereedschap gebruiken! Vooraleer dat je een besluit dat je hem wil kopen. Hij is de moeite waard! Mijn interesse gaat toch maar weer naar een Golf 2 en het luchtgekoelde! Ik heb foto's, ik zal ze proberen te plaatsen! VRPR 2500 euro |
De foto's
|
|
OK thanks Jasper
|
Heb hem verplaatst naar advertenties.
|
komt er straks iemand, maakt die auto in orde en komen jullie niet uit over de prijs.
:p Ha ha bedankt voor het maken van mijn wagen en tot ziens. :p |
HEEE wel superleuk deze reacties!!!
Maar, soms heb je van die momenten dat je superblij met iets bent. Dat blijkt achteraf wel tegen te vallen, niet mee te zitten, en dan ben je dat heel snel beu. Ik ben deze auto beu. Ik hou het gewoon met een kever en een Golf 2 zonder turbo gebeuren. Het was mijn eerste golf 1, en het leek leuk. Maar ik vind het niet leuk. ik vind het super dat deze reacties er komen. Alvast bedankt. Oja, en om de mensen die hier sceptisch tegenoverstaan: indien men de auto aan de praat krijgt, wat ongetwijfeld gebeurt, dan ga ik echt niet zeggen: BEDANKT HEE. HIJ KOST NU HET DUBBELE. Ik wil alleen maar dat ik geen gezeik achteraf ga krijgen dat iemand deze auto koopt, en er blijkt een computer ofzo van een 1000 euro naar de kl*ten te zijn. Dat ik achteraf telefoontjes of van die slechte berichten ga krijgen. Dat wil ik voorkomen. Ik wil een eerlijke golf verkopen. Als hij moet draaien, breng ik hem weg, betaal geld, en hij draait. Maar ik heb dit er niet meer voor over. Oja, en dan nog even voor de mensen die nu gaan zeggen dat ik er geld uit wil slaan........MIS, hij kost me op dit moment 3000 euro. Maar toen draaide hij nog! |
Jammer man dat je er nu geen zin meer in hebt! Ik wou dat ik meer verstand had van het technische, dan kwam ik hem meteen halen!!!! Suc6 man!
|
vrpr is 2500 marc...staat boven in de ad
|
snap het wel..zou hem ook wel weer aan de praat kunnen krijgen maar heb er het geld niet voor plus als ik zo zie moet er aardig wat aan de auto gebeuren...btw tis een pg of 1h met turboset..dus die draaid op een g60 digifant..dus chip op maat...JD, dus of anders frankie van het corradoforum...
|
startmotor zit vast zeg je? ruk dat ding eruit en dan kijken of je hem krijgt aangetrokken ?
helaas heb het geld niet anders had ik het blok graag willen overstekken in mijn golfje. |
dus je hebt m draaiend gekocht en toen je m ophaalde draaide hij niet meer?
verkoper op zijn kosten het probleem laten verhelpen! Is hij toe verplicht! |
Wel leuk zo'n turbo maar hoeveel pk komt er uit.
180 ongeveer?? |
kan je niet zeggen...kan wel 100pk zijn als het spul niet goed staat..
maar hangt van de opzet af...welke turbo etc etc... maar heb je niet wat foto's van het spruitstuk en de turbo? |
Yeh show me some pics too.....
Weet trouwens iemand of een turbo diesel pruitstuk op een g60 blok kan en wat voor turbo je dan kan gebruiken?? En het rendement? |
Heb hem ookal proberen aan te trekken, maar ging ook niet.
Ik met mijn keverkennis heb als basis om te zien of hij ontsteking krijgt. Ik kan dat niet zien. Hij gaat niet rond. Indien een kever niet rond gaat op zijn startmotor, haal je de verdeler eraf, zet hem op ontstekingspunt, en je hebt stroom op de contactpunt, zo zie je dat hij ontsteking heeft. Dit is al electrisch. |
@don; helaas pindakaas, was een leuk project geweest als alles mee zat... Succes!
|
|
@ Richard: Supergaaf spul hebben ze daar, zeg! Als geld toch geen rol speelde...
|
Geld speelt voor een hobby een rol tot op bepaalde hoogte.
In dit geval is het volgens mij betaalbaar om hem lopende te maken. Dat kan ik betalen. Maar ik ben hem beu. En indien je iets beu bent, geef je er niet meer om, en moet iets snel van onder mijn ogen verdwijnen. Maar prima, indien iemand hem wil kopen indien hij draait, breng ik hem weg, dat komt met de prijs erbij! |
All times are GMT +1. The time now is 16:54. |