TDI motorafdekking op MK2 TD "sb"
Hey,
Komende maand ga ik aan het werk met de TD.. Uitlaat 50mm sebring en een AAZ downpipe. (mischien nog een LDA aanpassing) De IC origineel heb ik gepost in het gevraagd topic... Nu zat ik te denken om en een beschermplaat van een TDi op te zetten.. KAN DIT??? :D (zelf gok ik van wel) maar zeker weten doe ik liever EN heeft iemand nog wat kappen en montage spullen liggen> |
het is vast wel te doen, moet je alleen wat beugeltjes maken enzo.
maar komt de olievul dop een beetje uit? ik heb nog wel zo'n halve plaat liggen, die kun je voor heel weinig overnemen. is van een 1.9tdi 90 pk versie. deze dus: oja en hier een IC voor je: intercooler mp |
Thanx!!!
Ik ga ff pmmen dit weekend! |
Complete intercoolerset heb ik ook nog wel liggen.
€100,- voor de set (inc slangen , bevestigingsbeugels, luchtgeleiding) Er mist volgens mij 1 deeltje bij de accu. Kan dit weekend wel ff een foto maken. (pm je mailadres maar indien je belangstelling hebt) Gr Jan |
Goede optie en opweg naar de beurschuur...
We houden contact! |
Is goed.
De set komt van een sb af trouwens. |
heb nog de bovenste afdekking tdi liggen en motorplaat voor de onderzijde 25 eurie zijn ze van jouw...
|
Quote:
Was dat dan GTD? mijn motorcode is ook SB.. maar goed.. ik moet ff kijken wanneer ik naar groningen ga... voor de uitlaat. :D vento tdi.. ik neem het halve kapje van joost... thanx voor het aanbod |
Mijn ex TD met een SB erin,
|
TOP domi.. thanx for the picture!!!
hey je koelvloeistofdop is gestolen.... hihihi |
Toen was ik er mee bezig ;)
Het was trouwens een gewone 1.6D die omgebouwd is tot volledig GTD. zowel binnen als buitenkant en motorisch. |
Erg mooi karrtje moet ik zeggen...
|
hey eindelijk een foto waar de IC goed te zien is.
ik zie nu dat ik ook nog een stuk kap te kort kom :( ik heb het stuk kap boven de accu nog nodig. en de bevestiging aan de voorkant ook trouwens. mooie GTD domi! |
Beetje groter,
|
Quote:
Hele nette GTD en wat ben ik jaloers op dat schuifdakje :wow: |
Om inspiratie op te doen... Zo'n zelfde kap heb ik nog wel liggen, in donkerblauw met een finishvlag erop gestickerd, voor iemand die het zoekt... Ik zoek overigens nog zo'n kap als bovenstaande, met de letters TDI in kleur. (dus van een AFN) Ook motorbeplating onderzijde is welkom, en onderdelen die met de intercooler te maken hebben. ;) |
Quote:
Dit scheelt mij weer foto's posten ,want de golf op bovenstaande foto is dezelfde golf waar de intercoolerset af komt. :D De kap op de accu is er helaas niet meer bij. De ex GTD van Domi heb ik gesloopt voor onderdelen. (hij was echter al lang niet zo mooi meer als op de foto's) Gr Jan. |
|
als ik die zilvergrijze eens goed bekijk lijkt die kap toch anders te zijn. of iets extra's aan te zitten. en dan bedoel ik boven de radiateur.
hoe zit dat? dit is trouwens wel een leuk voorbeeld voor mij :D |
Quote:
Ik vroeg me al af waar de wagen zou zijn. Ik heb hem toen verkocht aan een jongen in Assen en later heb ik hem zien rijden in Heerenveen. Daarna weet ik niks meer van de auto. Op rdw zag ik gister dat het kenteken niet meer bestond. Wel jammer, was op zich een leuk wagentje toen ik hem had. |
All times are GMT +1. The time now is 17:41. |