Mike's golf 3 gti 16V
Heey,
Ik heb de golf vorig jaar april gekocht:) Nu dacht ik snel me rijbewijs te halen maar helaas...heb sinds december mijn rijbewijs! gelukkig ben ik van dat gezeur af :D Ik heb de golf gekocht met 208.000 op de teller inmiddels is dat nu al bijna 212.xxx Heeft als opties elektrische ramen, elektrisch/verwarmde spiegels, schuif/kanteldakje. Verder zaten er 17 inch Oz velgen op, hij is 40/40 verlaagd, supersprint uitlaat, sportfilter, golf 4 look koplampen, heldere knippers+ mistlampen, bonrath grill, witte achterlampen, pilot xenon 8000K, heldere zij knippers Hier een paar fototjes van de golf zoals ik hem kocht: En zo stond ie dan voor de deur: |
Zo staat ie er eigenlijk al lang niet meer bij..
Heb in de tussentijd er genoeg aan vervangen en opgezet: -Nieuwe bonrath grill+ 16v logo -Gele mistlampen -Rood/witte achterlampen (nog niet op de foto's) -Rode gti plaatjes in de zij-lijst. -Golf 4 pook -Zwart ledere pook hoes met rood stiksel -Nieuwe sportfilter+ aanzuigbuis -Oranje stadlichtjes -Nieuwe schuif/kanteldakje (andere was me kapot gegaan :mad: ) -Schimdt spacline 16 inch velgjes, 9j rondom. -Vr6 lipje ( de tweede inmiddels al) -Wheel whores sticker -Volksforum stickers op achterramen -Gti stuurtje En dat resulteert in dit ongeveer. Zo zal die ook voorlopig blijven;P Zo stond ie er van de winter bij: Morgen nog even een update..heb deze week weer wat mooi binnengekregen :D |
Nog nooit gezien hier in de buurt. :D
Maar dat zal zeker niet lang meer duren denk ik zo. Leuke auto! :thumbup: |
Het neefje van Daimy ;)
Welkom hier en een nette golf die je hebt :thumbup: |
hey mike,
alles good ziet er weer goed uit. zal hem wel eens een keer zien in het echt. grtz eddy |
nette Golf! Staat er iig beter bij als wat het was! :thumbup:
|
Is inderdaad mijn neefje!!
Blijft een nette auto kerel :thumbup: Voorlaatste foto is wel een spypic van mijn Corrado he :tongue: Tot zaterdag! |
leuke 16v:thumbup:
|
Quote:
Uhm, wanneer ga jij eens een topic starten van jouw C? |
Quote:
Jaa idd..vind het wel tijd worden! |
Quote:
Toch rij ik redelijk vaak in Urmond/ Berg aan de Maas...vrouwtje woont daar :tongue: Maar je komt hem zeker nog eens tegen! |
Quote:
Hey eddy! Hoop dit jaar wat meer meetings bij te wonen, dus dan zie je hem vanzelf;) |
Nette golf 3 hoor! :)
|
mooie golf en een net frontje
|
Dankje voor de reacties :thumbup:
|
Ik was mijn achterlampjes een beetje zat..dus heb ik even een nieuw setje gescoord :tongue:
Het zijn rood/witte geworden: Ook via het forum een veerpootbrug weten uit te halen: Binnenkort even de gaten boren en wil hem nog even een mooi rood kleurtje geven :lmao: |
Zo heb deze week een leren interieur weten te bemachtigen :D
Altijd al graag willen..en vind het super zitten! Vandaag het even schoongemaakt en met conditiner ingesmeerd dan kan het er voorlopig weer tegen aan :tongue: Hier even 2 fototjes: |
Ha Mike mooi golfje en een erg mooie veerpootbrug hoor waar haal je zoiets toch haha.
mvg JVH |
HEY ook een ABF rijder :cool: :thumbup:
Leuke mk3 man, mijn enige vraag is vanwaar de gele mistlampkes :confused: maar dat zal eerder de smaak zijn die per persoon verschild, verder puik autoke :thumbup: groeten, roy |
@JVH: Lijkt wel of ik kan toveren haha:P
@brabomk1g60: Smaken verschillen idd;) Ik vind wel mooi..Dankje. |
All times are GMT +1. The time now is 23:28. |