![]() |
Mooi ding man, veel geluk ermee!
|
ooooooow, mijn favo Audi...
|
goede kleur....
|
Mooie wagen Emiel, veel plezier ermee :thumbup:
|
gave audi,vind dat hout alleen minder...
maargoed daar hou ik sowieso niet van. |
Mooi ding. Ik heb ooit eens een rode coupe 2.3 gehad.
Geweldige roffel die 5cil. Jij hebt wel het nieuwe type neusje. (S2 neusje) |
Klopt de voorkant is helemaal S2. Voorbumper, DE-lampen.
Tja het houtinleg is denk ik gewoon een kwestie van smaak idd, ik vind t persoonlijk bij dit type best wel mooi staan. Wil er verder nog een S2 stuur in hebben, en voor aankomende zomer zoek ik nog een nette set 17inch velgen. Verder gewoon rijden en goed onderhouden net zoals ik met de Corrado heb gedaan. |
hout er even uit.. even op ebay een setje carbon halen
|
Quote:
Dat zou een mogelijkheid zijn ja, als ik het echt niet mooi zou vinden. |
als je het zelf mooi vind,zou ik het fijn laten zitten...
ik hou er persoonlijk niet van,hout hoort in de openhaard:D |
lekkere bak. Heb een 90 gehad met dezelfde 5 cylinder... :thumbup:
Fantastisch.... |
mooie auto
hout zou ik lekker laten zitten hoort er bij:D |
Quote:
Dat laat ik ook wel lekker zitten hoor, ik vind het zelf ook niet misstaan :thumbup: |
Mooie coupe! nog toekomst plannen?
|
Erg gaaf zeg, hout misstaat geeneens.
|
Quote:
Er gaat niet heel veel veranderen aan de coupe. Wil er graag nog een S2 stuur in hebben, en voor de zomer zoek ik nog een mooie set 17inch velgen. - Bbs - Originele Audi Bolero's - Of weer porsche cup 1, alleen kan nergens adapters vinden van steek 4x108 naar 5x130 of 5x100. |
Mooie wagen en voor de adapters http://www.schippan-shop.de/EXEC/6/...F387838729DE340
Zijn er in veel soorten en maten en eventueel heb ik wel leveradres voor je in D, stuur ik het daarna van mijn huis naar jou................scheelt weer een paar centen. ;) |
Bij Schippan krijg je voor deze maten 2 adapters op elkaar....Concept-wheels heeft ze wel enkelvoudig.
|
Heb beide sites even bekeken, weet nu in ieder geval dat ze wel verkrijgbaar zijn. Begon al te denken dat het een onmogelijke combinatie was.
|
All times are GMT +1. The time now is 21:11. |