![]() |
Kromme stuurstang Jetta 2
Yo!
Net even een spelend kind moeten ontwijken, remmen, glijden, stoep, boem. 'Zachtjes' tegen de stoep tot stilstand gekomen met de bijrijders kant, maar nu is de rommel wel krom. In eerst instantie lijkt het alleen de stuurstang te zijn... Nu mijn vraag: Is er iemand in Noord Friesland die een heeft liggen en hem even kan monteren voor me? Liefst dit weekend natuurlijk :D Bijrijders kant [rechts], geen stuurbekrachtiging. Hulp is er inmiddels, nu de stang nog! |
rechter kant , is de man nodig ...iemand ?
|
Ohja, vergeten te melden, bijrijder / rechts inderdaad!
|
van een golf mag ook trouwens :D
|
Heb hier nog wel een stuurbekrachtigingshuis liggen waar stuurstangen nog aan zitten van een golf 2.
Als dat past mag je er 1 af maar kan hem er op het moment niet opzetten. |
volgens Etka hebben de stangen een ander nummer ...422 804 voor stuurbekrachteging
tegen 419 814 voor zonder bekrachteging dus kijk wel ff of ze even lang zijn |
Quote:
Ik heb dus geen stuurbekrachtiging... en hulp is er ook al, moet alleen de stang nog zien te vinden :) |
Zal zo voor de zekergheid nog even door de schuur struinen voor je ,misschien heb ik nog iets
|
De stangen van een bekrachtigd en onbekrachtigd stuurhuis zijn inderdaad anders, en niet uitwisselbaar helaas.
|
De held van Driezum heeft me weer gered :rock:
Stuurstangen liggen achterin! |
top man! Mooi snel geregeld zo :thumbup:
|
Als het goed is helpt Alberto morgen even met monteren, dus dat moet goed komen.
Mits er verder niks krom is :D |
Zonder me dr op het laatste moment mee te willen bemoeien...:D denk ik eerder dat je een draagarm krom hebt. Maar morgen weten we meer en die zal Alberto vast wel hebben liggen! :)
|
Draagarm leek nog recht te zijn volgens Ebut, maar is met dit weer buiten moeilijk goed te zien .
Die had ik niet meer te liggen .... Eerst maar eens kijken of hiij veenwouden haalt met dit weer ,de sneeuw komt momenteel met bakken uit de lucht hier ! |
Jullie hebben er al een , anders moet ik er ook nog ergens een compleet onbekrachtigd stuurhuis hebben liggen. Ook moet ik nog 1 draagarm hebben liggen van een corrado.
Wanneer je het nodig mocht hebben hoor ik het wel ,dan kun je het wel krijgen. Succes met repareren. |
Ja, ik ben dus vandaag niet naar Veenwouden. Anders had ik zwaar getwijveld, maar hoe de auto er voor staat doe ik het helemaal niet, en Alberto was het met me eens...
Komende week is hij aan het werk, dus dan word het eerst ook niks... Weet ook niet of ik met dit weer wel heen moet, maar kan de baas nog niet echt bereiken. |
hey kerel kist him net wot rjocht boege .
gr gooigolf .. |
No, iksels net :)
|
hey oke ,,
had hier net ook golfje 3 effe tegen randje aantikken ook krom .. maar die kon ik er aardig bijkrijgen ,,met de dooi maar effe uitlijnen ,, zit er groote knik in off valt mee .. gr gooigolf .. |
kwam vanmorgen zelf amper van de op rijlaan af hier ....
draag arm heb ik wel liggen mocht die krom zijn punt is dat hij er nog "even" onder moet moet zelf morgen weer stuuren , dus als iemand anders het stokje er "even" onder wil zetten .... |
All times are GMT +1. The time now is 19:12. |