84-er GTI
Bij deze zet ik mijn Golf te koop.
Ik kom er voorlopig niet aan toe om er tijd aan te besteden. Momenteel staat de Golf geschorst. Op 30 juni wordt hij belastingvrij. Het is een orginele GTI op kenteken. Let op: het blok zit nog vast. Ik weet nog niet wat de oorzaak is. Zie voor meer info ook de thread: http://www.volksforum.com/forum/sho...highlight=84-er En een paar foto's: Ik wil ook wel ruilen met iets leuks, bied maar iets aan. Ik ben echter niet van plan om bij te betalen. Ik wil iets verkopen en niet kopen. Ruil of inruil is wel een optie. Het mag van alles zijn, maar ik moet wel interesse hebben. En heel cliché: de auto hoeft niet weg. Hij eet geen brood en staat niet in de weg, maar ik ben bang dat hij te lang blijft staan, vandaar dit aanbod. 6-8-09: Nieuw vraagprijs: 600 euro zonder blok en bak (zit een gat in het onderblok) |
heb een leuke 92 er mk 3 gti staan wil hem wel met je ruilen . groet rob
|
Even weer onder de aandacht
|
heb je ook foto s van het interieur? evt krasjes of deukjes?
|
Zit er een orgineel dakje in ?
|
Heb je meer foto's misschien? Zoals hierboven al wordt aangegeven van interieur bijv.
Heb niet bijster veel verstand van de motorische kant van het verhaal, wat schat je de kosten voor reparatie? |
@Golfsburg: Ik zal een paar foto's maken en posten.
@Edition-Blue: Positief @DennieMeister: Ik zal een paar foto's maken. De kosten voor reparatie? Ligt er aan wat je gaat doen en wat je wilt. Mijn plan was om eerst goed te kijken en mocht het te duur zijn, dan een blok via marktplaats er in hangen. |
Waar staat de auto?
Heb je misschien jou tel. nr. voor verder contact. |
Hierbij een paar foto's:
|
Typisch, interieur is uit een '85 er
|
Toch typisch '84 er!! Maar er kan veel gebeuren in 25 jaar. De bumpers zijn denk ik niet orgineel 84?! |
In ieder geval originele k-jet injectie zonder elektronische extra's!
Heb je ook op je tellerbak een pennetje voor 1/2 schakeling van de MFA? |
Ik heb net even gekeken en de schakeling voor de MFA zit inderdaad rechtsboven in de tellerbak.
|
apk proof?
|
Quote:
Nee, lees ook de thread. Het motorblok zit vast en de auto staat al een tijd stil. Ik heb geen idee wat er voor de APK allemaal nog moet gebeuren. |
De ruil met een jetta mk1 ging niet door. Even omhoog dan maar...
Ruilen met iets anders mag ook. Bied maar aan.... |
Doe eens een bod of bied eens wat aan....
|
Is de Golf nog te koop? Pb me even, dan praten we er even over want ik ben ernaar op zoek...
|
Vandaag heb ik de carterpan verwijderd. Daar lagen genoeg onderdelen in!!
Ik zag ook dat er een gat in het onderblok zit. Oorzaak hiervan is een losse drijfstang. Het gat zit achter het thermostaathuis en is van boven niet zichtbaar. Daarom heb ik het nog niet eerder gezien. Ik heb besloten om in ieder geval te beginnen met de demontage van het blok. Ik heb de prijs ook wat laten zakken. Indien de golf niet snel verkocht wordt, dan ga ik mijn mk1 te koop zetten. De mk2 blijft dan. |
de bak zit er dus niet meer bij?
|
All times are GMT +1. The time now is 00:32. |