Langere tellerkabel
Omdat mijn kilometerteller/snelheidsmeter is verplaats naar een nieuwe plek onderin de middenconsole heb ik een langere tellerkabel nodig. Zowel tellerbak als versnellingsbak komen uit een golf 2 gti (PF met 020 bak).
Is er van een andere auto een langere kabel, bijvoorbeeld een passat ofzo? Zou een cm of 20-30 langer mogen zijn. Als er een andere manier is om deze te verlengen is dat ook prima. Groeten Arco |
Iets lager door het schutbord een nieuw gat maken
|
Dat was inderdaad de bedoeling al, maar dan kom ik nog net ff een stukje te kort...
|
vban een engelse golf 1 nemen met het steur aan de rechter kant.
die moeten langer zijn. |
haal je er eentje op de sloop bij en soldeer je ze aan elkaar.
|
Quote:
Iemand die weet of deze in NL te bestellen zijn, en eventueel een artikelnummer? Zou namelijk wel de oplossing zijn... Solderen zie ik niet zitten, en zal ook niet meevallen aangezien hij in de mantel moet blijven passen dan... |
533 957 803 B
Lengte 1150mm Is van een scirocco |
:D Je bent een held, vandaag gelijk bestellen! :D
|
Recht steur : golf 1 kabel teller 1600mm.
bestelnummer 172 957 807 T (prijs den ik rond de 35 a 40 euro). Originele kabel is 1060mm lang. |
En die heb ik dus besteld idd, was niet op voorraad, maar wel nog leverbaar dus zal eerdaags wel binnenkomen.
Bedankt allen voor de info, ik ben weer geholpen |
En weer voor mijn beurt gepraat... Kabel is volgens de vw dealer niet meer leverbaar. Iemand die wellicht weet hoe ik er toch nog ergens aan kan komen?
|
Quote:
Via vw classic parts nog te leveren !! " Klik " Probeer het daar dus even . . . |
Is ook niet meer bij vw classic parts te leveren.
heb het even na gekeken. op ebay Engeland proberen, zal wel even kijken. |
Quote:
Naar welke heb jij gekeken dan ?! Ik naar die van de Skierokko . . . |
ik heb na deze gekeken bestelnummer 172 957 807 T
de 1600mm,en op etka staat dat hij nog wel te bestellen is. |
Ik heb gisteren die kabel proberen te bestellen bij de dealer, deze zei inderdaad ook dat hij gewoon leverbaar was, alleen een uurtje later werd ik gebeld met de mededeling dat hij toch niet meer te leveren is.
Mocht er iemand zijn die nog wel een adres weet... :rolleyes: |
Recht steur : golf 1 kabel met 1500 of 1800 motor met schakelbak teller kabel 1795mm.
bestelnummer 172 957 803 K . Probeer deze eens te bestellen. en scirocco 1 met 1500 tot 1800 motor met schakelbak heeft een kabel van 1860mm. bestelnummer is dan : 534 957 803 ik hoop dat je er wat aan hebt. |
of op ebay onder nummer 220383678830
|
Hmm al die bovenstaande nummers zijn niet leverbaar of zelfs helemaal uit het assortiment...
Uiteindelijk heb ik een kabel van een rechtsgestuurde Golf 2 16v gti besteld die zou moeten passen, de VW dealer in Boxtel is dusdanig behulpzaam geweest dat hij bij deze een compliment verdiend heeft :thumbup: Ze hebben meer dan anderhalf uur lopen zoeken en bellen om wat passends te vinden. De kabel ligt nu klaar voor me bij de dealer, maandag ff ophalen en hopen dat ie past :cool: |
En hij past!
Deze mag dus op slot... |
All times are GMT +1. The time now is 19:39. |