Velgen Keuze
Hoi mede VW vrienden,
Ik ben op zoek naar leuke wielen voor m'n Polo 6N. Maar ik kan er maar niet uitkomen. Ik zoek toch wel iets apart, liefst 15'' of 14'' en een diepe velg vind ik erg mooi :) Mijn oog is gevallen op de Schmith TH-Line, maar ik zoek nog wat meer opties. Iemand leuke ideeen? |
RSL, BBS RS, PLS, Steffan, enz. Allemaal velgen/merken met een aardig :) velgenbed.
|
Chrispy heeft nog Ronal Turbo 1 liggen ! wou hij verkopen zei hij.
|
Quote:
Ik bedoel meer een beetje aparte velgen. Dit komt allemaal op hetzelfde neer :rolleyes: PLS is btw wel aardig, maar niet echt wat ik zoek... |
Quote:
Pics en wat meer info misschien? |
of waren het Zender Turbo's ? Die zijn ook gaaf... die heeft Jeroen ook liggen... |
Zender Turbo
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2451477146&category=40 261 |
Hmm die zijn beide wel heel apart. Maar vind ze eigenlijk niet zo mooi. (ja ik weet heb een moeilijke smaak :P)
|
Misschien dat de polijstpooier sixpack een foto heeft in gepolijste toestand, oogt echt anders. Op het voormalige vwforum zat iemand die had die ronals onder z'n Polo 6N, een groene en dat was erg vet !
|
OZ turbos in 7x15 et 15...... gepolijst, gespoten, verchroomde schroefjes!
|
OZ Turbo... |
ook heel apart:
|
Sjeees, dat kan je wel zeggen. Bruut!!
|
tss die moet jij vorig jaar in reifnitz ook gezien hebben !
daar stonden +/- 5 autos met de Daradan velgen. |
Quote:
Sorry hoor maar dit zijn MaM velgen en behoorlijk aan de prijs :shock: http://www.mam-technik.de/felge/felgen.html |
Ik heb ze gezien in 19i onder een 4, maar cerder niet. Ik moet zeggen dat ik ze onder deze polo wel een stuk strakker vind!
|
Quote:
Wow die zijn wel heeel erg mooi. Maar niet meer nieuw te verkrijgen denk ik? |
ach HTN en MAM en Daradan , tis een leuk ontwerp maar ze zijn vrijwel indentiek aan elkaar , je kunt ze ook van mij kopen als je wilt . 16 inch et 30 7.5 j steek naar keuze 350,- per velg incl verchroomde bouten . ik was toch al van plan ze te laten frezen dus : wie heeft intersse ? |
Quote:
Inderdaad , deze worden niet meer gemaakt. deze zijn zelfs met het originele Oude type OZ logo! Als je serieuze interesse hebt, laat maar weten, ben een setje aan het restaureren op het moment.... |
oz vulcano, staan erg mooi onder een polotje
|
All times are GMT +1. The time now is 00:26. |