Bekende Scene VW Golf 2.8 VR6 Showcar Airride Carbon
Bekende Scene VW Golf 2.8 VR6 Showcar Airride Carbon
Staat al een tijdje te koop en is gezakt van €25.000 naar €17.999 Wel een hele mooie MK3...alleen word/is nooit mee gereden... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...de&pageNumber=6 |
Ik vind zo'n showcar maar appart. Je bouwd een auto compleet om, en vervolgens kan je er niet in rijden! :screwy: ! Dat geeft toch geen kick??! :confused:
|
Leuk die VF reclame :)
|
Je kan er wel mee rijden alleen doet hij dat niet.
|
Als je ermee gaat rijden zijn die schijven ook zo hun chroomlaagje kwijt ..
|
Pure klasse die wagen. Echt prachtig.
|
idd super dikke mk3 !
|
Op zich een leuke auto om te zien en is ook veel werk aan verricht,maar als ik dan zo'n auto op een meeting zie staan met verchroomde remmen en/of verchroomde remschijven ............... :wow: :screwy:
Je kunt hem dan dus alleen op de aanhanger rijden en er weer af en dat is het dus............. :confused: nou wat een lol......... Als je er niet mee naar bijv. een meeting kan rijden is het voor mij geen auto. Ongeacht hoeveel werk of geld erin zit.........het is en blijft een auto,en die zijn om IN te rijden............toch ?? |
Ik denk dat het meer is bedoeld om het strakke werk te laten zien.
Zoals compleet strakke wielkasten. |
dit is gewoon pure waanzin.... heb inmiddels ook aardig wat aan men mk3 gespendeerd maar as ie zodrekt klaar is zal ie toch echt elke dag weer an de bak moeten.......dat wil trouwens absoluut niet zeggen dat ik niet zuinig op men auto ben hoor!! heb alleen meer respect voor mensen die op un meeting staan met un hele mooie aparte auto en um ook elke dag gebruiken.
gr. |
:D ach de eerste keer remmen doet ff pijn maar daar na een helemooie daily :D
|
wel knap prijzig.....
gr. |
mooie golf 3 Hij komt vast wel op ebay Ik heb wel eens wat van hem gekocht op ebay. Valt wel met hem wel te praten over de prijs. Net wat iedereen al zegt het is een trailer queen En dat is zonder Een show auto is in mijn ogen pas een show auto als je er ook mee rijd
|
En flink in prijs gezakt... En nog veel geld 18.000,-
|
Quote:
Je bedoelt als je ermee gaat remmen ;) |
Heel mooie auto maar respect nee.
Wordt niet mee gereden is dus voor andere mensen gemaakt en niet voor hemzelf. Zelf in Foose auto's wordt gereden(en hoe ;) ) daar zijn ze voor daar maak je ze voor. |
gewoon schampen met zon ding
|
Mooie MK3, respect voor het werk. Hij stond er netjes bij op de MIVW meeting :eek:
Alleen dat gedeelte van de schijven verchromen en er vervolgens niet mee rijden dat snap ik niet... Gewoon een setje normale schijven erop en er toch mee rijden zal hem niet minder punten opleveren bij de jury :rolleyes: |
Wie al een auto maakt voor een jury klopt al iets niet mee :D
|
Quote:
En toch zijn er mensen die puur voor de prijzen gaan! Want over rijplezier kan je hier niet echt spreken :screwy: |
All times are GMT +1. The time now is 12:07. |