Showcar g60
|
hij kan beter op de tupperware party staan
|
Hij biedt ook nog op zijn eigen advertentie!
|
Ding staat al tijden te koop !
|
en hoppaaa weer zo`n zeiktopic.
|
Quote:
:D |
Laat die mensen toch lekker in hun waarden, als iedereen maar in oldschool of laag/breed rond rijd is de lol er al snel af denk ik ;)
De 1 vind dat mooi, en de ander vind duitse stijl mooi en weer de ander heeft het meer op oldschool... 'tuning' is toch dat je van je auto maakt wat jezelf mooi vind, en niet wat andere mooi vinden!? |
prachtig strak na een paal te hebben geraakt :thumbup:
|
Het mooiste van zulke topics....is toch altijd de auto van de topicstarter:
:thumbup: |
:d
|
Die spiegels van die Golf vind ik echt afgrijselijk. (die groene bedoel ik he ;))
|
ding staat ook in het gespot topic.. die heb ik bijna een keer onder de wielen gehad met mn vrachtwagen in zeeland
|
Quote:
Kan me nog een zekere doorgelaste Golf 1 voor de geest halen... :D Die groene... tsja, niet zo mijn ding, maar in tegenstelling tot dat zwarte kameleon gevaarte dat alle meetings afgaat lijkt deze wel netjes te zijn opgebouwd. Alles past en de lak zit er nog op.... |
raar he, als dit nog een project is van niet orgineel naar orgineel.
Wat ik dus wil zeggen met dit topic is: Je kunt natuurlijk ook een beetje te ver gaan met spoiler en luchthappers en zo. Natuurlijk heeft ieder zijn eigen smaak kwa auto. |
|
Quote:
Welke doorgelaste golf 1 dan? :confused: Welke zwarte kameleon dat alle meetings afgaat? :confused: |
Quote:
:thumbup: :thumbup: |
Quote:
Dat is tegenwoordig toch de duitse style :D |
Quote:
dit is een leuke Jaap :D |
Quote:
R: is that your girlfriend on the passengers chair? J: my girl would have a bigger moustache... that's Frank.. a co-worker :lmao: |
All times are GMT +1. The time now is 10:01. |