Te Koop Type 3 1600TL Fastback '72
hierbij zet ik de type 3 1600 TL Fastback uit '72 originele wolfsburg te koop. Ik vermeld wel de auto moet niet per se weg maar een heel deftig bod en hij gaat mss de bingo in.
de auto heeft nu 90.***km's kan ook geruild worden met andere luchtgekoelde VW's!!! of kijk even op deze kapaza link hier zijn al enkele foto's en verdere info over de wagen komt deze week nog Vraagprijs en bieden vanaf de 2000€ kan zeker over gesproken worden of doe een gunstig bod :thumbup: |
een upje
|
uppie ermee
|
upje!!!
|
eventuele ruil tegen andere luchtgekoelde vw
grtz |
een uppie ermee kijk zeker naar de link op kapaza er is wat veranderd;) en binnekort volgen betere en duidelijkere foto's
|
schopje omhoog
|
uppertje
|
nog eens upke
|
niemand die een leuke rat wilt of een projectje voor in de wintermaanden
grtz |
upke
|
Heb je ook wat foto's van het interieur?
Kun je wat meer over de werkzaamheden vertellen? |
|
Dat ziet er nog niet eens zo slecht uit!
Evt. intresse inruil kever? met Apk etc. niet de mooiste wel hard |
Quote:
goh de wagen is niet van mij maar van een vriend ik zal het hem eens vragen anders kan je es foto's sturen van die kever die je wilt ruilen? of wat je ervoor wilt geven gewoon? of als je een busje hebt dat je wilt ruilen is ook altijd goed want daar is hij helemaal gek van dus ik hoor et wel;) en ik bespreek het met hem verder dan;) |
up
|
Ik blijf toch nog maar even in mijn kevertje crossen, heb het eigenlijk te druk voor nog een project erbij.
Succes met de verkoop |
en nog eens een uppie
|
bij deze nog es een kerstupje
|
All times are GMT +1. The time now is 16:51. |