Mijn nieuwe daily!!
Hier mijn nieuwe daily, het is een Passat 1.9 TDI Sportline. bj2002.
René (Tiefleger) |
Mooi rood kruis...
|
Quote:
Ja, sorry ging niet helemaal goed met de foto's. René (Tiefleger) |
Heel mooi! :eek:
Gave kleur ook! Wat zijn de plannen? |
Voorlopig niet veel, de vrouw moet er ook meerijden dus echt laag zal hij niet worden, ben al wel een beetje aan het kijken voor een paar andere velgen 18 of 19 inch. Maar daar heb ik ook nog wel even tijd voor, de banden die op deze velgen zitten zijn nog goed en als ik wat anders heb gaan hier winterbanden op.
René (Tiefleger) |
He! Das een mooie zeg!
Hoeveel PK heeft deze? Vriend van mij heeft bijna dezelfde maar dan een Highline en 2003. Heeft de 130 PK TDI en 6 bak. Loopt als een trein! Erg mooie auto's deze types Passat |
mooi wagen..
vind deze kleur supper. veel rijplezier ermee |
mooie wagen Rene, werd tijd dat je hem voorstelde ;) Had hem al een paar keer gespot :thumbup:
|
Nice Family Car! daar passen ze allemaal wel in!
|
mooi ding!
|
Nette passat rene,
in het echt is er ook niks op aan te merken. ;) Behalve een kleine verlaging en een leuke set wielen :tongue: :thumbup: |
Dikke family car :thumbup: :thumbup:
|
Hee die wil ik ook een! :cool:
|
Quote:
Ik ben ook best wel een poosje aan het zoeken geweest naar deze kleur en dit interieur en natuurlijk clima, ik had er wel een paar gezien maar vaak met gewone airco (ook niets mis mee) of een ander interieur. René (Tiefleger) |
Vandaag de pk's met 30 (60nm)laten verhogen bij Fasttech hier in Haaksbergen, echt een heel verschil qua trekkracht.
René (Tiefleger) |
Mooie passat heb je rene, plannen klinken goed voor de wielen....
Chippen is echt een genot bij zo'n wagen... Suc6 Lars |
Hierbij een foto van mijn Passat met een nieuwe KW schroefset en nieuwe velgen.
Voor. Na. René (Tiefleger) |
dikke shit :rock: !!
gr. Martijn |
very nice:thumbup:
|
Heel mooi Renselaar!!!
|
All times are GMT +1. The time now is 00:37. |