MK2 eindelijk zo goed als af!
Na lang wachten op de velgen is het dan eindelijk
zo ver, voor mij is het totaal plaatje nu bijna af :D pics.. Meerde foto's met een schone auto en wielen komen van de week ;) to do: - gti achterlampen - uitlaat aanpassen/veranderen Groetjes |
Mooi, mooi!
Lekker laag. Wellicht rechter spiegel nog buiten gebruik stellen....? |
die ziet er netjes uit
|
Mooi hoor:)
|
staat er netjes bij! :thumbup:
|
ziet er inderdaad erg goed uit.. zijn zo te zien wel lenso's of niet ?
vind ik persoonlijk altijd wat jammer, toch lang niet zo mooi als de originele! |
Goeie locatie!!
|
Zo goed als af? Gecondoleerd dan zou ik zeggen. Moet er niet aan denken dat mijn auto af is, stel je voor dat je klaar zou zijn! Haha! &@#$ hobby:D
|
Ziet dr echt dik uit, :thumbup:!
|
Quote:
dat vind ik wel zo'n gejank :screwy: bbs worden gewoon belachelijkduur gemaakt die lenzo's koop je voor een prijs waar je bij bbs net een set opknappers voor hebt! en niet iedere ramdebiel geeft even de aankoop bedrag voor z'n auto uit aan een set 2de hands wielen... :screwy: want ik vind die prijzen echt niet normaal meer 1200 voor een nette set bbs :screwy: terwijl je daar zeker 2 setjes lenzo's voor hebt :thumbup: |
Inderdaad een hele mooie auto
|
denk aan je hart...
|
discussie zonder eind.
Auto ziet er wel leuk uit zo vanaf deze afstand. ;) |
Quote:
Volgens mij heb jij ook een keertje nep BBSen onder je Jetta gehad, toch? :D |
Ziet er goed uit !
Mooie golf 2 zo geworden ! |
Quote:
Je doet je naam eer aan!!! |
vind hem uber dik zo :thumbup:
mischien nog een grill met een rood randje :) |
Quote:
volgens mij niet, dat waren ECHTE stilauto's ;) met een bbs dop erin gekit :screwy: maar goed, die heb ik er dan ook maar een week ofzo onder gehad :rolleyes: mischatdi: mooie spulletjes kosten nou eenmaal geld.. de echte worden een beetje weggedrukt door al die imitatietroep die je tegenwoordig ziet vind ik persoonlijk gewoon jammer en niet echt eerbiedwaardig voor de echte BBS'en wat heb je trouwens aan 2 setjes lenso's ;) maar ach, 't is inderdaad een discussie zonder eind .. mooie auto in ieder geval.. netjes totaalplaatje! |
Wat een gezeik over een paar wielen.....................kosten goud en iedere gek heeft ze onder de auto en je moet op een meeting 4 keer kijken of het je eigen auto is................... :screwy: paar jaar geleden kon ik op sloperij in D nog 10 setjes voor Dm 500,- meenemen. En nu wordt er goud voor betaald
Maar wat een off-topic :shake: mooie auto en je hebt hem zelf betaald en je bent er zelf tevreden mee :thumbup: |
Ziet er goed uit...ben benieuwd naar de andere foto's dit is toch wel erg sumier als ondersteuning voor deze uber statement
|
All times are GMT +1. The time now is 15:50. |