verfje voor de ponton
heeft er iemand goede ervaring met een autospuiter in de buurt van rotterdam en dan uiteraard weer eentje die goed werk levert voor een redelijk bedrag, ik heb een ponton strak te maken en te spuiten, montage en demontage werk doen we natuurlijk zelf
|
Boka op de Bergweg-Zuid
tussen Rotterdam/hillegaersberg en Berschenhoek in...... Hele goede en redelijk betaalbare autospuiter Heb ik net mijn RV scherm van de kever laten spuiten en ben er godd over te spreken. |
Maaaareehhhh, Ponton ?!
Vertel !! Model, bouwjaar, (toekomstige) kleur ?! Zitten hier vel typIII liefhebbers, dus nu zijn we (vooral ik :)) nieuwsgierig ! |
Inderdaad wat Leon zegt, BOKA is een hele goeie spuiterij voor weinig.
Plus relexte mensen daar, geen stropdas cultuur zoals bij de Fokwa herstelbedrijven. :D |
Ook bedankt voor de tip.
|
Quote:
de Ponton je kent hem al, een 69'er die beige is en blijft alleen wat strakker moet worden en een zwart dak krijgt, van diezelfde kennis als die die mooie naafdopjes gemaakt heeft voor je :rolleyes: Maarre dan moest ik maar eens even polshoogte gaan nemen bij die spuiter en kijken of ik het wat vind thnx :cool: |
Oh die heb ik vorige week door Ambacht zien rijden over het industrie terrein bij de Haan benzinepomp.
|
Quote:
:confused: lijkt me sterk de mijne staat in de garage zonder motor en nog veel meer.... er rijd wel een ponton op ambacht een nieuwer model een witte zonder bumpers e.d automaatje...staat trouwens te koop op marktplaats voor 4000 euries al een jaar ofzo geloof ik...ik zou hem er ook niet voor willen |
Quote:
Ok dan, Ja hij reed ook zo snel voorbij dat ik nog net zag. |
Het heeft een heel tijdje geduurd maar eindelijk een spuiter gevonden die een beetje hart voor mijn portemonee heeft, bij de reguliere spuiterijen al snel zo'n 3 a 4000 euries kwijt nu iemand gevonden waar ik wel vertrouwen in heb die het voor 1600 euries doet, klinkt al een stuk beter, deze week of volgende week gaat het autootje daarheen en dan maar afwachten wat het resultaat gaat worden....ik hou jullie op de hoogte.....
|
[img]forum 800x600.jpg[/img]
bij deze ff een plaatje over een paar dagen een vervolg... :) |
|
Had de foto al op de mail gezien, maar hij ziet er strak uit iig !!
|
als het goed is krijg ik deze week ook de orginele vdo toerenteller binnen, beetje het pronkstuk van de binnenkant, zal ook een fotootje posten als die er echt is :cool:
|
Wou al zeggen, in dit dashboard zit ie er nog niet in :mad:
|
Aardige berg **BLING-BLING**!!!
Welk kleurtje gaat tie worden? |
Quote:
@keverpech: lees beige!!! hahaha |
danielle was tenminste wakker :D
hij word weer orgineel beige = L 620 met een zwart dak en voor nog wat meer bling... om een idee te geven.... |
Wow, je bent goed bezig! Gaaf hoor.
|
waar heb je die rubbertje gekocht? bij west coast metric? Ik moet namelijk ook nog nieuwe rubbers hebben....
nice empi shift :D nice alles eigenlijk :D :D |
All times are GMT +1. The time now is 00:44. |