Poll: welke is mooier Jetta of Golf?
Ik en een maatje hebben een soort weddenschapje afgelegd welke auto van ons t mooiste is willen we jullie mening van weten.
dus wat is mooier de Jetta van AryX of mijn Golfjuh? dus foto 1. de Jetta van AryX foto 2. Me Golfje |
Ik ga voor de jetta
|
zonder twijfel ,de jetta !
|
Dat is geen eerlijke weddenschap:P ik ga toch echt voor die van Kamiel:D
(die foto heb ik gemaakt tijdens het rijden:D) |
Hoef ik niet lang over na te denken DE JETTA :thumbup:
|
Zonder twijfel de Jetta !
|
Polo wieldopen of Clio velgen, geen moeilijke keus:)
Voor mij ook de Jetta :D |
Jetta, overduidelijk.
|
Quote:
oohw gasten....hoe oud zijn jullie?;) |
Quote:
boeiend? :D |
De Golf, vanwege zn kleur ! :)
|
nog even smalle lamellen in de grill, dan is de jetta af!
maar zo is ie ook de mooiste |
Jetta; +1 vanwege de Clio's (heb ik ook)
Golf; +1 omdat mijn eerste auto ook een golf 2 was Jetta; -1 embleemloze grill Golf; -1 suffe wieldoppen Jetta; +1 mooie kleur! Golf; -1 hij is rood Jetta; -1 geen trekhaak = niet praktisch (is een jetta zowiezo niet; -1) Golf; +1 wel trekhaak = praktisch (golf is zowiezo qua laadruimte praktisch; +1) Jetta; +1 4 deuren = praktisch en mooier Golf; -1 2 deuren = niet praktisch, dus niet mooier Jetta; +1 spijltjes in de voordeuren (is oud, dus cool) Golf; -1 geen spijltjes Jetta; -1 omdat ie van jaap is geweest :tongue: Golf; +1 omdat ie niet van jaap is geweest (en om de stand gelijk te maken :rolleyes: ) Jetta; 0 Golf; 0 Beide mooie auto's! :) neuh ik heb geen tijd over.. |
Jetta (meer voor het model dan voor deze versie) ;)
|
de jetta (maar de golf vanwege de kleur !)
gr. Martijn |
de jetta als je het mij vraagt
|
Jetta :D :rock:
|
[verstandige modus]Een auto is niet mooi omdat iemand anders hem mooi vindt, maar omdat je hem zelf mooi vindt[/verstandige modus]
ik ga voor de jetta. |
ik zie geen poll?
|
hoest in de liefde zoeken jullie daar ook bevestiging in?????
dr zit nog wel wat werk in jullie autos,,,,voor dat het beker slepers worden... succes dr mee [QUOTE] ps de jetta is al bezig met een voorsprong |
All times are GMT +1. The time now is 17:05. |