Jetta MK1 '84 van RJTuning. (updated)
Jetta mk1 uit jan 1984 gekocht van daniel (ratrod) via forum.
kmstand: 190589 Voertuig Kenteken Voertuigsoort personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming JETTA C 51 KW Brandstof Benzine Vervaldatum APK 03-10-2009 Overzicht Datum aanvang tenaamstelling 11-04-2008 Dit is na een maandje dat ik hem heb op weg naar retromania samen met gertjan: interieur: Enzo istie nu, met de Lenso BSX velgen en Nankang 185/45 Toen had ik er een golf 2 GTI 1800 8V bij gekocht voor 300 euro. om compleet te slopen, voor het blok en de remmerij: De reden dat deze zo goedkoop was: :eek: dus mar verder slopen en onder tussen kijken voor een andere bak. Blok eruit. ons verbazen hoe iemand dit voor elkaar krijgt: :wow: verandert: - Lenso BSX Velgen - electrische antenne - amperé meter - oliedrukmeter - olietemperatuur meter Dus het plan voor deze jetta. Eerst alles wat ik niet nodig heb van de golf verkopen. om een beetje geld bij elkaar te sprokkelen voor het projectje. dan veranderen de volgende dingen: - schijfremmen voor en achter gaan over naar de jetta. - 1800 8V GTI blok met 20.000 km op teller overzetten. - 1500 jb motor verkopen. - chtervoordeur lassen en overspuiten. - bestuurdersstoel repareren - cockpit met toerenteller erin. - spoiler zoeken voor op achterklep en de rest komt in de loop van het project wel. eerstvolgende dingen zijn. remmen netjes maken, opnieuw spuiten. en blok netjes maken. de rest hou ik hier bij. |
Mooie Jetta!
Die velgen zullen goed staan! Maar waarom geen BBS, gewoon te duur of...? |
BBSen > te duur lijkt me en met Lenso's is niks mis. :)
Leuke auto, alleen dat kan lager :tongue: |
Mooie velgen :D
Hij kan achter nog iets lager, maar aan de voorkant kan ie geen mm lager, kan nu geen pink meer tussen de band en wielkas. |
haha, heb de lenso's met het zwarte hart ook al 4 weken in bestelling staan. Die van mij komen de eerste week van juni. Dus dan kunnen ze gelijk onder mijn jetta :thumbup:
En mooie fotos verder, vooral die van al die jettas op een rij :D |
Grappig...
Je hebt haast exact een ton meer op de teller dan ik :D Mooi autootje. |
hej rutger, leuk ding man, had je al een keer gespot bij me werk voor de deur. wanneer gaan we een shootje doen met z´n drieën?
grtz sander |
thnx guys.
jah die lenso bsx velgen zijn idd voorlopig ff niet meer leverbaar. mij werd vertelt eind mei. dus ben benieuwt. en bbs ers zijn idd ff te veel geld. waar ik eigenlijk ook andere dingen voor wil kopen. :D niet dat deze velgen verkeert staan. maar hij mag iets lager kunnen dat zeker. @ gertje, leuk dat je je eigen rims mooi vind kerel :cool: @ sander, fotoshoot: wanneer je kan. keertje zaterdag of zondag. beetje goeie camera en achtergrond. |
Hee man, ruikt jouw auto ook zo naar bounty's?
|
redelijk jah. retrovwmania was vet ruig! :cool:
|
zo
oliedruksensor, olietemp en amperemeter ingebouwd. samen met andere cockpit met toerenteller. binnenkort ff pica's uppe :thumbup: |
golf2 in de sloop.
|
Ik zie iemand sleutelen in een Volksforum shirt, nieuwe kopen :), of zou een trui beter zijn met dit weer :)
|
leuke jetta maar jammer dat ik hem zondag aan moest douwen toen we weg wilde :D !!
gr. Martijn |
Quote:
Lolbroek :rolleyes: dynamo is kaputt. laad niet meer voldoende op. maar heb al reserve liggen :thumbup: |
Leuke jet...je kan ook even je spanningsregelaar eruit draaien en kijken of hij versleten is....dat is vaker de oorzaak dan dat de dynamo zelf kapot is..
|
ok ff kijken. staat nie voor niks wijsneus onder je naam denk. :D
|
;)
|
mooie lenso's, zulke heb ik ook gehad :D
|
owjah. hadik die nou van jouw gekocht?
Quote:
tjah. net gedaan in eelde. en die truien waren jullie maar weer gierig mee :tongue: mogt er geeneen van jaap |
All times are GMT +1. The time now is 18:08. |