tim g40
dag volkswagen liefhebbers,
ik kijk al een tijdje rond op het forum en vond het tijd om mun polo voor te stellen Het is zo als je in de naam kunt zien een polo g40 uit 1993 en heb hem nu ongeveer een jaartje. Ik heb wel een aantal dingen verandert maar hij mag nog wel wat strakker worden. Ook mag het interieur nog wat aangepast worden en wil ik hem nog wat lager hebben alleen lager gaan is voor een g40 nog al een duur karwei. heb het volgende verandert: exterieur: - gt cupline 80-60 vaste verlaging - onderlip van laguna - wielkastverbreders mee gespoten (zijlijst stukje uit voorste verbreders verwijdert en glad gemaakt) - zijlijsten verwijdert - heldere pinkers - s-rohr einddemper - middendemper vervanger - 65mm poulies - RH cupvelgen 14'' (voor 195-40-14,achter 195-45-14) - embleemloze grill interieur: - jvc radio - magnat woofer, versterker, speakers - origineel genesis interieur - druk meter - verder nog niet zo veel Ik ga vandeweek met vrienden rick_polo, tieske_jetta en tim_passat goede foto's maken dus deze volgen nog. hier een aantal foto's van mun pollotje. |
Zeer mooie polo...
|
hey kerel
wa staan die wiele em toch goed! staat er weer stak bij je bolide :thumbup: heb nu al zin in de shoot, ben benieuwd! gr tim |
Hele mooie polo! velgen staan hem goed.
|
ziet er heel netjes uit :thumbup: welkom ;)
|
euj Tim, ziet er goed uit allemaal!
2e foto zowaar hier in de straat genomen bij Tim op de oprit? jullie houden btw wel van eenheid wat betreft forum-nickmames :D |
hey micha
ja klopt bij jullie voor het huis. heb je al een paar keer zien rijden met de rat kevertje ziet er wel styl uit man. wel jammer van die jetta 1 zie je morgen op de minimeet in oss groeten |
ik zag je eergisteren inderdaad ook de Mettegeupel in rijden!
tot morgen, komt Martijn aka Amputinus ook of weet je niet? |
ziet er goed uit! velgen staan heel mooi eronder. blijven gewoon een heel erg mooi model, vooral de genesis uitvoering.
grtz. |
Mooi zo'n Genisis!
|
genisissy?
Genesis Erik, Genesis :) |
OK meester ;)
|
Quote:
:slap: |
Heey timmeke,
Het is gelukt zie ik haha ziet er netjes uit kerel!!! De volgende fotoshoot met zen alle !!! haha gr Tieske |
Mooie Polo en met hoeveel Pk rij je nu?
|
Netjes :) :)
|
hey jazzblue
aan de motor is nog niet echt veel gedaan alleen kleinere poulies denk net is meer als standaard(113pk). grz |
Quote:
Hee hee hee! kun je wel, gehandicapte mensen zo behandelen! haha @ Tim: Leuk dat je hier ook bent man! Zal ik m'n naam ook maar veranderen in martijn_kever dan?? hahah |
hey tinus
lukt het allemaal met de kever,hoorde dat het nog al een laswerk was!!! hoop dat het goed komt. spreek je snel grtz |
Leuke G40 hoor :D
|
All times are GMT +1. The time now is 19:35. |