Jetta 16V, Edition Voklswien
ff kort maar krachtig ...
van : naar : naar: naar : naar : naar .... Mijn Jetta 1,3 i pasific ..bouwjaar 1990 :thumbup: |
Vanmiddag zien rijden, erg dikke auto geworden! :thumbup:
|
Simpel van een opa naar een mega :thumbup: supermooie Jetta Alberto mien jong ;)
|
By the way, hoe zijn de specs van binnen?
|
De velgjes maken hem helemaal af :thumbup:
|
Wijs ding! :D.
Velgjes doen een hoop met een auto, i.c.m. een leuke verlaging. :) |
Quote:
Recaro op corrado onder stel ....(nee Ed niet uit jou GLI ) swartz himmel ( dank aan Dimi ) swartz hoedenplank .( dank aan Chris ) US of A spiegel dikke sub .... :eek: UND DAS 1,3 iR |
Super Alberto! Wielen staan hem/haar echt heel erg goed!
|
Erg vet die wielen
Alleen dat eindstuk eraf en die pacific striping weghalen,.. dan is ie imho echt af. |
Quote:
Helemaal mee eens! (die 1.3 mag er overigens ook wel uit ;) ) |
Quote:
nee dat blijft echt lekker zitten striping is nog in super staat , en iedereen trekt/trok het er af eind stuk er af ? dan blijft er niks over :D Quote:
die 1,3 is nog maar 140 d km jong ....nog lang niet op :D en valt me ( op de versnellingbak na ) niks tegen . :thumbup: verbruik helemaal niet .. :thumbup: |
Dat iedereen het eraf maait heeft een reden ;)
Is er niet een ander mooi pijpje aan te meubelen? |
goed bezig Alberto!
|
Quote:
daarom laat ik hem zitten maarten , word vanzelf leuk :D nee deze is lekker makkelijk :D :thumbup: |
ik vind die striping en die uitlaat ook echt een, correctie twee doorns per oog :)
verder hele nette jetta hoor! |
Alberto, ik weet onderhand wel, dat het "mijn" interieur niet is. :tongue: ;)
Ziet er netjes uit van binnen! :thumbup: En wat die striping aan gaat, van mij heb je gelijk, mooi laten zitten! :cool: Iedereen sloopt het er al af, dit is UNIEK! :D En ik vind het ook wel wat hebben. Ik persoonlijk zou proberen de tekst "Pacific" te verwijderen en de striping op die plek netjes door te trekken. :wow: Dat eindpijpje, sja....ook niet mij ding, maar wat rukt dat! Als jij het maar leuk vind! :) |
Dikke auto!!!!!! Echt een hele verandering, SUPER :D
|
hele mooie auto geworden, zeker met die set velgen die er nu onder zit :thumbup:
|
mooie wagen, mooie wielen (zijn vlgs mij m'n oude)
|
Quote:
ist zo ? :rolleyes: |
All times are GMT +1. The time now is 22:59. |