Misha's '60er!
Hier mijn nieuwe bolide, dan toch eindelijk een kever!!
En wat voor een, hij is dus uit begin 1960 en ex-volksaddiction! hij is technisch gerestaureerd en er ligt een gereviseerde 1200 achterin met 34pk! Plannen zijn er niet, enigste wat er moest gebeuren is de garage opruimen en ontmesten. dat is inmiddels gebeurt en de kevert kan mooi binnen staan wanneer het weer slecht is! Hier 2 eerste foto's, volgende week volgt er een wel wat uitgebreidere reportage :D |
Super man!!! Gefeliciteerd met de aankoop!!!!!!!
|
Netjes Misha!! Heb hem net live mogen bekijken en hij ziet er super vet uit!! Echt een mega vet karretje!! Doe je goed :thumbup: Spreek je vrijdag! :D
Gr Thijs |
dus jij hebt hem gekocht ;) !
ik had er ook wel intresse in maar moet eerst de golf 1 verkopen ! gr. Martijn |
:thumbup: Superkever :thumbup:
Ga mijn benz ook eens in de bingo gooien voor een kevert :D slow and low :thumbup: |
Leuke kever! Succes ermee!
|
kikke, super stoer dit misha, eindelijk wat je wilde.
als je straks in engeland zit pas ik er wel op :D |
Leuke bak man, mooie rat!
|
Dit past helemaal bij jou!
Dikke wagen maat. |
Vet...
mooie wagen :thumbup: |
Gefeliciteerd,
Verse laklaag zou hem goed doen...zonde om zo`n kevertje weg te laten rotten... |
super mooi hoor..gr ronnie
|
Quote:
een verse laklaag stopt het rotten niet hoor, maar hij is niet aan het rotten.. auto is kogelhard.. her en der wat oppervlakkige dingen, maar daarom is het een rat! het gaat erom dat hij als een trein rijdt en dat hij er retegaaf uitziet natuurlijk :D bedankt allemaal voor de reacties :) |
Vet ding man !
Die wil ik wel eens in het echt zien ! |
Mooi ding man. :thumbup: :thumbup:
Je gaat met zo'n kever volgens mij geen spijt krijgen dat je de jetta hebt weg gedaan. Succes ermee. René (Tiefleger) |
Quote:
as. vrijdag, minimeet in Oss weer .. :thumbup: bedankt René :) |
hij is cool! en leuk dat ie bij een forumlid is gebleven... succes ermee!
|
wow g e w e l d i g...
Ding is echt gaaf, niks meer aan doen! Ofja, ff een spiegeltje erop zetten denk ik of niet ;) |
Mooie Kever Misha !
Succes ermee ! |
leuke kever succes er mee en zien hem wel een keer op een meeting.
|
All times are GMT +1. The time now is 15:24. |