6th Midwintermeeting VW-Speed.nl
|
Kben net thuis, was veel wind ;D maar was leuke meeting met veel mooie auto's op een mooie lokatie, toppie!
|
Foto's?
|
Quote:
Staan nog op de mobiel van me broertje :D |
uploaden dan, vul het album! Heb ik wat te kijken ;)
|
Ben ook weer @ home Bedankt voor de leuke middag :thumbup: Leuke meeting , goeie ontvangst door Der Bernd ( met emmer ) :D was er erg druk , veel bekenden even gesproken /gezien Aantal winter wielen was nog wel erg hoog . :redface: was er door de wind wel erg koud , gelukkig hadden ze het bij Frans warm binnen :thumbup: * edit * de bakken patat waren GROOT :thumbup: prijs was goed , hoop dat deze trend ook door zet dit jaar :thumbup: |
ook net thuis, zijn even geweest, mooie lokatie, handig bij Frans-op-de-bult.
organisatie had het goed voor elkaar :thumbup: aantal bekenden weer gezien en gesproken, dat maakt het weer gezellig! weinig foto's gemaakt dit keer: ook nog gespot: L-win :D ;) |
Ik vond het een super meeting, het was gezellig en druk.
Gelukkig hebben we het droog gehouden met z'n allen. Foto's binnenkort op www.vagfryslan.com |
Zo, net thuis..
Begon leuk vandaag. We reden met z'n tweeén weg en kwamen met z'n drieën aan. Onderweg plakte een nette Golf 4 TDi zich aan onze 2-mans colonne aan en volgde ons helemaal tot de meeting. Was wel leuk hoor een verstekeling. Was een leuke dag, het weer was goed op de wind na. Was gelukkig droog, terwijl ze 50% kans op neerslag gaven. Heel mooi dus. het was goed druk, en ECHT goed druk! Was echt de moeite ward om te gaan. Heb veel prachtige áuto's gezien in de meest verschillende stijlen, alles door elkaar, heerlijk. Heb echt een berg foto's gemaakt en patman ook dus dat wordt smullen :) Zal wel ff laten weten als ze online staan, zal er nog wel ff mee bezig zijn. Al met al, een zeer geslaagde meeting. en het leukste: Heb heen en terug gered met 1 tank en heb zelfs nog wat over :D Dat zal met het Duits Autosport Festival niet lukken :D Maarre, ik geef mijn complimenten aan de organisatie en crew van vw-speed! Hardstikke goed gedaan mensen! De volgende vw-speed meeting ben ik er weer bij!! :D |
Oh ja en moet zeggen dat ik de prijzen voor de patat en dergelijke echt top vond. voor 2 euro had ik echt een flinke bak patat speciaal en smaakte nog goed ook :D
|
Ben ook weer thuis, mooie locatie, goede prijzen (eten en drinken), mooie auto's en veel bekende gezien.
René (Tiefleger) Oja, beetje minder wind graag de volgende keer. :D :D :D |
Top meeting as usual. Locatie beter dan lichtenvoorde.
Fototoestel in de lader laten zitten... :mad: |
Wij zijn ook weer thuis , mooie meeting leuke auto s gezien .
Het weer was goed vol te houden ondanks de harde wind , zonnetje er lekker bij zo nu en dan . Wij hebben lekker gegeten bij frans mmmm... . paar fototjes . :thumbup: :thumbup: |
Zal zo even een selectie maken van mijn geschoten foto's en hier publiceren :)
|
|
:D :D wana bee a volkswagen :D |
Quote:
Tja ik mocht niet tussen de echte auto's staan :D |
Mooie meet geweest soow te zien !
|
Het was een leuke meeting, ik ben der samen met Sanderz naar toe gereden, lekker op 't gemak, onderweg nog een paar leuke VW's tegengekomen.
Meeting zelf was goed te doen, goed druk en veel vette wagens, en goeie patat :thumbup: Mijn foto's heb ik per ongeluk in het album van 2007 gezet :redface: Ik zat nog een beetje te slapen. Op de terugweg ook nog even een boete van 150 euro gekregen, omdat gister m'n eindpijp van m'n demper af was gebroken...en nou zou m'n uitlaat niet over de gehele lengte gasdicht zijn. Lang leve bezwaarschriften. |
Zo ook weer thuis. was een super meet, alles was goed geregeld. Locatie was ook super, alleen een beetje jammer van de harde wind.
|
All times are GMT +1. The time now is 09:54. |