Nog een spijlbus in Twente
Dag mensen,
na 1,5 hard werken en veel afzien is hij vandaag dan toch in de kleur gepoten, wat een mooi werk! Volgende week nog even afwerken en kan ik hem eindelijk gaan opbouwen, Krijg alleen de foto's er niet bij? Zet ze wel even in de gallerij! |
mooi ding... |
Mooie kleuren combinatie !!!
Succes met de opbouw. Groeten, LRR P.S.: Wie staat daar links in beeld te kotsen ?? ;) |
Weer een super luchtgekoelde erbij in het mooie Twente.
Mooie kleurencombinatie. Nog meer foto's? |
:rock: :nuts: Spijlbus "ROELS" :rock:
|
Nice and shiny!!!
|
Netjesssss!!
|
nog een spijl in twente
Het is echt een top bus geworden!
Heb 1,5 jaar lang zitten swoegen en nu is hij dan in de kleuren! De onderkat had ik al helemaal in de chassislak gezet, nu alleen de remleidingen en de hoodremcylinder eraan, dan kan ik hem opbouwen, echt alles is nieuw, wordt een showroomstaat busje! Kleuren zijn seableu met cummuluswhite, Zal wat meer foto's in de galery posten, krijg ze er niet bij om de een o andere manier! Groeten markoess |
more pics please ;) :thumbup: , waar in twente kunnen we hem spotten ?? :tongue:
|
Quote:
Heb foto's in de gallery gezet, krijg ze er niet bij@ De T1 staat in Oldenzaal en is bijna klaar om op te bouwen, komt over 1 week naar hengelo. Tis een Combi uit 1960 met pijlpinkers! Totaal gerestaureerd! Zal morgen nog wat meer foto's posten. Plannen: volledig origineel, dus geen verlaging!Wie weet gebeurd dit in de toekomst? Als dat gebeurd is dat met een mooi setje BRM's of empi 5 spoke! Komt wel een dakrek van empi op! een sidestep en enkele jailbars! |
Quote:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486 |
welkom hier.
ziet er netjes uit, waar is ie gespoten? |
da is nog ne droom van mij .in ieder geval en heel verme bus :thumbup:
|
Quote:
Hij is gespoten bij Segerink in Oldenzaal, heeft al eerder een kever van me gespoyen, in de beterte oude 2componenten lak! Resultaat is echt verbluffend! zaterdag meer foto's, eindresultaat van de spuiter |
net werk van Segerink, kleurencombinatie is ook mooi..
maar waarom heb je de verkeerde doglegs laten zitten? als je hem zo mooi aanpakt, had ik ook de dikke, bouwjaarcorrecte doglegs erin gezet.. maar verder top hoor.. :thumbup: |
Quote:
Thanks, heb de bus naar mijn eigen idee origineel terug gebouwd, en dat niet alles geheel origineel is of bouwjaarcorrect, das nie zo'n probleem! Gaat mij erom dat ik straks lekker kan cruisen door Europa met de bus. Markoess |
Mooi ding hoor! Nu lekker opbouwen ;)!
|
Endelijk klaar
Quote:
Vandaag bij de spuiter geweest, Staan foto's in de gallery, Hij is eindelijk klaar, nu nog polish en klaar is die! Wat een mooi resultaat! Markoess |
Quote:
|
AUB!
;) |
All times are GMT +1. The time now is 22:46. |