weer een jetta in jetta land
vandaag ff naar vriezenveen geweest
om de jetta van de kennis van Hajee op te halen tja .... :woowoo: |
Tja... Zeker een nieuwe dynamo, want die is nog schoon t.o.v. de rest!!!
Keer wassen, poetsen, stofzuigen en stomen en dan zal hij er al een stuk beter uitzien ;):D |
ja indd mar even himmelje.
maar waar is de achterdemper???? johan |
idd met een beetje (veel) liefde word het vast een hele mooie sletta ;) !!
gr. Martijn |
klein stukje dak ff geprobeerd :cool: zo ligt de motor er nu bij ...klein busje ontvetter doet wonderen :D demper mist het eind stuk van af johan ..net als de remmen ...hij remt net als de NS ....ijzer op ijzer :rock: |
Daar knapt het al enorm van op :D . Wat zijn de plannen ermee :)
|
plannen? denk alle tabak in de deurbak oproken... :tongue:
|
Quote:
wie zware van nelle rookt mag hem leeg halen ligt zeker een pakje in :D plannen ....nee niet echt .. eerst maar eens schoon :rolleyes: heb ze wel klaar staan :D met en zonder poets in de regen :D |
Je maakt er weer wat moois van albert.
Ben benieuwd als ie klaar is. Kleur is wel heel mooi. |
al druk bezig zie ik...
hij was best vies zeg! @voklswiens: is geen maat hoor, maar is een kennis van me, m'n vaste zandstraaladresje. ;) |
Ah, daar wastie al ziet ik ;)
Nja, als ie wel voor onderdelen gaat dan hoor ik het graag. Kan nog wel eea gebruiken. |
mooie jetta wordt het.
komt goed met alberto maak er weer wat moois van. |
Quote:
erg vies .... :D maar we zien wel buurvrouw vond het ook een leuke kleur :wuv: dus ......we wachten maar weer af |
denk dat het zonder de pacific striping ook een heel andere auto word.
|
Mooie jetta alberto, suces ermee.
|
leuke jetta alberto, ik heb ooit ook zo'n rijdende asbak gekocht wat is dat ranzig
succes dr mee |
Quote:
laat dat nu net het netste zijn wat aan de auto zit :D |
Al een idee wat je ermee doet dan?
|
Quote:
nee geen idee . :cool: zatedag toen we thuis kwamen was de buurvrouw bij ons en die was helemaal in love op de auto ... dus ik denk dat ze er een poosje in gaat toeren :D Quote:
is ook ranzig oane . vooral omdat ik zelf niet rook maar heb gister van die kerel met een grote witte baard een nieuwe stofzuiger gekregen :D dus we kunnen we gelijk testen :thumbup: |
Quote:
Ik rook zelf wel,maar niet in de auto.Stinkt inderdaad als de hel. Ik heb een paar jaar geleden een 16v gehad die ook stonk als een oordeel. Toen heb ik een lekkere deodorant gekocht,en na elk ritje een flinke hoeveelheid(deodorant) in de auto gespoten.Na een paar weken rook je niks meer van de sigaretten.Een goedkope oplossing waar je bijna geen werk van hebt :D .Na verloop van tijd verdwijnt ook de deodorantlucht,en heb je gewoon weer een frisse auto :thumbup: . Lekkere auto trouwens.Daar kan je vast wat mee. |
All times are GMT +1. The time now is 14:30. |