Voorstellen Oakgreen20vt
Hallo Ik ben Bas en wou me hier maar eens even voorstellen.
Als je mijn nickname ziet weet je dat ik dus met een oakgreen 20VT rondrij. [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] |
Welkom, leuke auto zo te zien! maar vertel eens wat meer, we zijn altijd nieuwsschierig.
Foto's zijn ook altijd welkom ;) |
Heel mooie auto, die gril staat ook goed eigenlijk. Heb je niet nog wat foto's van het motorruim?
Welkom in ieder geval. :thumbup: Heb je nou trouwens rondom BBS harten met de knik in de spaakjes? |
Super gaaf!
Hoe rijdt dat nu met zo'n 20v? Hoeveel pk heb je? Heb je nog een beetje grip en schakeld en stuurt het goed? GR JW |
Welkom bas, het blijft een mooie verschijning. :thumbup:
|
welkom hier bas mooie mk2 heb je.
|
Welkom! Mooie wagen!
|
Hmm.....foto 1 met 15" en foto 2 met 16" BBS???...of zie ik het verkeerd?
|
Wat de wielen betreft de eerste foto is van vorig jaar met 15 inch 8 en 8,5 j, en de tweede foto is van dit jaar met 16 inch 8 en 9j met achter harten met kromme spaken.
En wat betreft 20vt in golf 2, dit had veel eerder gemoeten ik heb de motor er ceze winter ingebouwd, en hij loopt op origineel motormanagement. Hiervoor G60 gereden maar dit loopt vele malen soepeler en je krijgt hier makkelijker vermogen mee. Hij rijd op dit moment met 1,1 bar turbodruk wat hij qua vermogen doet ik heb geen idee, maar hij gaat echt hard. |
Hele mooie mk2 Bas !!!
|
|
Wat voor motorcode rijd je mee?
En welke turbo? Mooie auto idd, 20v is the way to go. |
Het is een Seat Ibiza Cupra motor met motorcode AQX het is een uitvoering met een normale K03, ik heb al een K04 maar weet nog niet of die erachter komt ik heb zelf toch liever een K03sport dan hoef ik niet alle pijpen weer aan te passen, dat is dan meteen ook weer zo veel werk.
Ik zal binnenkort ff wat foto's plaatsen van de motor, maar die moeten nog gemaakt worden |
Hele nette en snelle mk2...
Succes er nog mee!! |
:wow: ZO dikke wielen op die eerste foto :D
|
hahaha ik goede smaak he roy
|
Welkom! Mooie auto! Leuke moter...hier foto's van ?
|
Dikke bak!! :D Ik ben momenteel zelf bezig met een 1.8t project in een mk1 cab en toevallig is die motor ook een AQX, heb je nog foto's van het ombouwen?
|
Quote:
wat moet je weten dan maak ik er wel ff wat foto's van. |
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar is die al :) he Bas ook eindelijk hier ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 17:48. |