ruud's t4 westfalia
Dit topic is leeg gemaakt.
gr ruud |
Ik gok dat het je wel lukt ;)
Is het feit dat hij gestolen is geweest de reden dat hij gesloopt moet worden? |
Ja, zit een sloop verklaring op, en dat gebeurt voort heel vaak.
|
Jammer dat hij uitelkaar moet ! Maarja dat is voor jou geen probleem. Toch ?
|
in hoeverre moet je aantonen dat hij gesloopt is? als je begrijpt wat ik bedoel ;)
|
D'r staat er nog een naast, heb je die op het oog? :tongue:
|
Nice, leuke campert, suc6 met het ombouwen!
|
pffff......waar haal je al die tijd vandaan.
|
Leuke aanwinst Ruud. En helemaal leuk dat het het Transporter topic komt verrijken met jou kennis!
|
Quote:
beter gevraagt waar doe je het van :confused: :D |
Ik voel weer een leuk project! Ik hoop dat die andere ook zo'n mooie kleur heeft :thumbup:
|
maar van een "gesloopte"auto kun je het kenteken weer van activeren bij de rdw..
is dat geen optie? of is het chassisnummer weg? |
Quote:
Dat je arm geboren word kun je niets aan doen, maar als je arm blijft licht aan je zelf. En als je een beetje handig bent zoals ik, pak je op deze bus alleen al 15000 euri winst. kan ik toch mooi wat anders voor afbouwen :D Vandaag de +1 bus bij gekocht. Het is een mooie witte geworden met rond om wat schade :giggle: Vrijdag gaan we met 3 man de zwarte westfalia demonteren en kapot zagen. :thumbup: |
kan je niet beter chassisnummer over meppen
|
Quote:
Shassis nr staat er nog wel in volgens mij, alleen is dat geen optie. Deze bus kon alleen opgekocht worden door demontage bedrijven wegens sloop verklaring. De andere bus heeft een half kenteken, 9 persoons dus wel geel kenteken en zal ook naar de rdw moeten. Maar dat moest toch al omdat het weer een camper moet worden, en 2.5 tdi natuurlijk op kenteken. Ik weet alleen niet hoe het dan op kenteken komt, word het dan weer een westfalia of gewoon camper inbouw om katten is geen optie :chair: |
dan wordt het een camperinbouw..
maar goed bekeken zo.. heb je deze voor de handel of eigen gebruik? |
Quote:
dan staat ie binnenkort weer te koop bij de domeinen.... :D |
Quote:
Ik zat eigelijk te azen op een lt oprijder, helaas moet ik het hier nu mee gaan doen. :tongue: De audi moet wel een ander baasje gaan krijgen natuurlijk. gr ruud |
ik snap nu ineens ook waar de A8 gullideckels ondergaan komen...
maar mooi hoor, ben benieuwd naar het eindresultaat.. |
Ik ook!
|
All times are GMT +1. The time now is 14:10. |