![]() |
wob golf 2 bijna dood ervaring
zo als gezegt zaterdag even tyd gemaakt voor de wolfsburg edition
![]() na zijn bijna dood ervaring ( computer was kapot en ik had hem bijna gesloopt ) was het tyd voor een op frisser schoone oilie er in met nieuw filtertje natuurlijk nieuwe bougies er in en nieuw lucht filtertje we hadden ook nog een tand riem liggen dus die er ook even die er om ge knoopt aangezien de bbs rm wielen te polijsten zijn en hij op thuis brengers stond ![]() even de porsche wielen er onder gezet die onder de jetta zaten lijkt het toch anders .op thuis bregrers te rijden loop je ook zo in de kijkers toen de auto maar eens schoon gemaakt ...en daar kwam er even een andere auto onder vandaan .... er was veel mee door een wasstraat gereden want onder de lichte krasjes zat er echt wel een fijn strak lakje hier en daar even wat gebruiker spooren weg gewerkt met een kwasje want hij is natuurlijk niet nieuw aleen de bumpers voor en achter moet nog even weer wolfsburg worden gedeeltelijk in de kleur . voor bumper heb ik wel maar ik zoek nog een achter bumper kleur maakt niet uit heefd iemand iets liggen :thumbup: maar genoeg gepraat ik zal vandaag wat plaatjes schieten |
Kom maar op met de pics heb nog steeds interesse namelijk.
|
![]() 1 gemaakt maar zon stond niet erg lekker vanmiddag maar weer ff probeeren |
Beter dat hij niet gesloopt is Alberto, eeuwig zonde. Ben benieuwd naar de rest van de foto's, lijkt me een erg mooie auto toe! :thumbup:
|
Leuke auto zeker een blijvertje! maar die velgen sieren hem jammer genoeg niet
|
Quote:
is ook tijdelijke oplossing :thumbup: Quote:
hij was dicht bij arnaud :D |
Velgen zouden wel erg mooi staan met een stevige verlaging :thumbup:
Maar mooi dat ie is gered van de sloop :D |
![]() valt tegen wytze hoor ...is niet echt mijn ding onder een golf |
Super alberto! Ziet er echt netjes uit zo! Blij dattie nog heel is, echt leuk gebakje zo :thumbup:
|
:thumbup: ik vind die porkers er wel goed onderstaan, leuke auto
|
![]() ![]() ![]() |
DAMN :eek:
Mooie wagen :thumbup: gelukkig niet gesloopt :woowoo: Doe je de velgen met adapters in de verkoop? ;) |
Super Golfje!!!! Mooi dat je er nog wat van gemaakt hebt...
_________________ Te Koop MK1 VW Haaksbergen |
Quote:
ha nee die zijn voor de jetta ...ja mensen u leest het goed deze zijn NOG niet te koop :D tjonge en dat uit mijn mond :tongue: |
Mooi Golfken Alberto !! ;)
|
Mooi Golfje, zou hem lekker zelf houden ;)
En de velgen staan de Jetta idd stukken beter ! |
Je hoort het wel Alberto: de Porkers maar onder de Jetta en de BBS onder deze GTI! (Doen! :D )
|
Quote:
was wel wat he ....maar heb net 185 45 15 om de bbs rs lijkt nog raarder dan dit ....is het net een 4x4 bbs rm zijn te polijsten ...ff zo redden dus, luxe probleem :D |
Netjes,weer een golfje gered van de ondergang
|
Gelukkig is hij niet gesloopt als ik jou was zou ik hem echt nooit weg doen gewoon houden :D
|
All times are GMT +1. The time now is 22:03. |