Sander heeft een T3
Het was even geduld hebben maar eindelijk staat er een bus op de oprit.
Een 2.0 luchtgekoelde uit 1980 met dubbele schuifdeur. Dit jaar uit Duitsland geïmporteerd door de verkoper. Alle boekjes erbij maar helaas stopte de onderhoudshistorie bij 165.000 km in 1991. Nu zijn we helaas 60.000 km verder zonder documentatie. Eerlijk is eerlijk. Op de foto's ziet ie er netter uit dan ie is. Binnenkort moet ie maar es op de brug zodat ik kan inventariseren wat er gedaan moet worden. En een lekker origineel interieur. |
Gaaf ding, ziet er op de foto's inderdaad wel aardig uit :) Veel plezier ermee!
|
Strakke bus! De foto's doen me aan de yard van Utreg denken.
|
2.0 neem ik aan.
Super bus! Maar dat wist je al :) |
Iemand die misschien weet hoe het zit met loodvervanger toevoegen bij dit blok?
|
San, coole bus, wanneer gaan we cruisen met dat ding?
|
Quote:
hoe dat moet of of het moet??? bij de vw 412 hebben we geowon zo'n los flesje en op het flesje zelf staat zo'n aanduiding daarvoor, zoveel liter zoveel loodvervanger.... |
damn! wil ik ook! gefeliciteerd :woowoo:
|
Nice busje! :rock:
|
luchtkoelers doen het over het algemeen prima op loodvrij, gewoon je klepspeling in de gaten houden.
Mooi man, zo'n hoge dubbeldeur bus! Erg handig voor ieder terrein! Jens |
Ik heb ook zo'n flesje loodvervanger. Alleen nu hoorde ik van Ernst (Evilnyntje) dat sommige kopppen al aangepast zijn aan de ongelode benzine en ik was benieuwd hoe dat precies zit.
|
Quote:
Offtopic; Idd, kijk uit dat je kleppenspeling niet in het carter valt! :tongue: ;) Ontopic; Bus ziet er zo goed uit! Na 26 jaar mag ie wel wat plekjes hebben he :) Veel fun ermee! |
ik rij ook gewoon op 95 ongelood met mn golfje uit 1980, nog geen problemen mee gehad :S
|
Quote:
Hij gaat dagelijks gebruikt worden dus verlagen zit er niet in. En de originele look heeft ook wel wat ;) |
Voordat ik hem eventueel te koop zet. Zijn er mensen met interesse in deze bus?
|
ik vind hem zeer cool..
jammer dat je hem wegdoet. |
Waarom wil je hem wegdoen dan?
Wat wil je hebben? ;) Jens |
Ik ben rustig weer es aan het kijken naar wat anders. Vind de bus te origineel om er een project van te maken. Prijs richting de 3950 euro.
|
Ron MK1 zoekt er nog 1 volgens mij.
Kijk maar bij auto gevraagd |
Quote:
Die zoekt geen T3 ;) |
All times are GMT +1. The time now is 14:03. |