pasplaat airbox voor webers
hey mensen, ben nu een airbox voor mijn dcoe 45 webers aan het maken, de box heb ik maar heb nu nog eigenlijk een soort sjabloon nodig van de afmetingen van de kelkopeningen, schroeven ed. om in de metalen plaat te zagen. Heeft iemand die afmetingen toevallig voor mij?
|
Ik kan morgen ff proberen een 'afdruk" van de pasvlakken van mijn airbox te maken..
Als je denkt er wat aan te hebben hoor ik het wel.. Ow f*ck ik zie nu net dat jij 45 hebt, ik heb 40.. Zou er verschil in pasvlak zitten? |
Quote:
Nee alleen de gaten zijn wat groter van de luchtinlaten :). |
Dan is hier een afdrukje van een pasvlak zoals ze op mijn airbox zitten
Hopelijk kan je er wat mee! |
nou...daar opzich niet zoveel mee. Toch bedankt!
Je moet je voorstellen dat ik een metalen plaat van 100 mm bij 350 mm heb, en die moet vastgeschroefd worden op de webers. Ik moet dus een soort blauwdruk hebben hoe groot de gaten zijn, en hoever de webers van elkaar af zitten zodat ik het er in 1 keer overheen kan schuiven. |
post ander ff een plaatje van je box alex, ben wel benieuwd!
|
Een stuk karton en knippen maar, is dat niet wat?
|
reken maar dat dat wat is, het is alleen zo verrekte krap en onoverzichtelijk bij een 8v waar ze aan de achterzijde zitten...en als iemand toevallig al die afmetingen heeft liggen hoef ik niet opnieuw het wiel uit te vinden
|
Ik maak morgen ff een foto van de box!
Dacht wel dat et plaatje niet echt wat was, is gewoon overgetrokken van t pasvlak en uitgeknipt.. |
het gebaar was wel top alex :hug: ;)
|
Dit is de box die ik heb:
Mocht je nog ergens specifiek een foto van willen hebben hoor ik het wel.. |
zowww dat ziet er mooi uit! heb je die zelf gemaakt??!
|
Quote:
Nee was he maar waar... Heb em van Bas (ook van het forum) overgenomen. De box is van alu. 'k heb hem licht aangestraald en gepoedercoat met hitte bestendig poeder, ook de binnenkant gedaan, is spiegelglad. |
supermooi ding man....kun je ook een fotoke maken van de binnenzijde? Ben wel heel benieuwd hoe dat loopt.
|
Quote:
'k zal van het weekend ff kijken voor een fotootje.. |
Wow, dat is wel gaaf zo Alex! Dat bling is ook niet alles he :D
Wat afmetingen: |
Quote:
Bling moet bling blijven..is moeilijk :rolleyes: :D |
De box van binnen, beetje stoffig maar hij ligt dan ook al ff te wachten ;)
|
nice.....wanneer zit ie erop?
|
Quote:
Krijg jij dat tussen je carbs en schutbord?? |
All times are GMT +1. The time now is 13:26. |