wat doet René 26 maart?
:D
alle eventuele mogelijkheden zijn welkom... |
Deze René gaat naar de M&G van www.golfmk2.be .......
|
denk wel dat ie komt.... heb een pakketje voor hem..:D
|
Quote:
ik straks ook voor jou! ;) |
ben benieuwd ..ben benieuwd...ben benieuwd...ben benieuwd ..ben benieuwd...ben benieuwd...ben benieuwd ..ben benieuwd...ben benieuwd...ben benieuwd ..ben benieuwd...ben benieuwd...ben benieuwd ..ben benieuwd...ben benieuwd...ben benieuwd ..ben benieuwd...ben benieuwd...ben benieuwd ..ben benieuwd...ben benieuwd...ben benieuwd ..ben benieuwd...ben benieuwd...ben benieuwd ..ben benieuwd...ben benieuwd...ben benieuwd ..ben benieuwd...ben benieuwd...ben benieuwd ..ben benieuwd...ben benieuwd...ben benieuwd ..ben benieuwd...ben benieuwd...ben benieuwd ..ben benieuwd...ben benieuwd...ben benieuwd ..ben benieuwd...ben benieuwd...ben benieuwd ..ben benieuwd...ben benieuwd...ben benieuwd ..ben benieuwd...ben benieuwd...ben benieuwd ..ben benieuwd...ben benieuwd...ben benieuwd ..ben benieuwd...ben benieuwd...ben benieuwd ..ben benieuwd...ben benieuwd...ben benieuwd ..ben benieuwd...ben benieuwd...ben benieuwd ..ben benieuwd...ben benieuwd...ben benieuwd ..ben benieuwd...ben benieuwd...ben benieuwd ..ben benieuwd...ben benieuwd...ben benieuwd ..ben benieuwd...ben benieuwd...
|
Hahahaha!!!!! Geweldig
|
hahahaha, en dat zo vroeg op de morgen. Hehe :D
Ik heb mijn keus gemaakt. :D :tongue: :D :tongue: :D |
Dis toch eigenlijk niet best :D:D
|
Rene staat alvast op deze groepsfoto om te oefenen
Dat Tranny zijn gaat hem vrij goed af moet ik zeggen . Maar goed dat ze in Bunnik geen bosjes hebben : |
Heb al het idee dat het morgen 1 grote offtopic meet word :D
|
Altijd is kortjakje ziek :)
|
lol 180 mense die hem nie kennen,hoe kan dat nu :D
de keuze 'hij maakt foto's enkel van zichzelf' stond er nie bij |
Mijn leraar op de basisschool zei ooit eens: "de humor zit in de herhaling."
Ik heb dit nóóit begrepen....... en nog niet... ### edit: Ik meende dat je na het stemmen kon zien welke mensen waarop hadden gestemt? ### |
Quote:
Tommy, 1 goed advies, haal je lesgeld terug~! :D ;) |
Anders:
Hij komt, haalt de stickers op, doet heel stoer en gaat vertellen dat ie vanavond meteen foto's gaat maken van Alieke. (ook van zichzelf in een sexy positie... :rolleyes: tsja, hij blijft fotogeil ) Helaas vliegen de stickers op de terugweg uit het openstaande raampje...... :woowoo: |
en waar is onze rene nu?, ziet ie dit topic over het hoofd ofzo
heb ook gestemd :D |
Quote:
leerplicht.. weinig keus. |
Hij is er ven, maakt foto met zichtzelf op de voorgrond, en op de achtergond zie je nog vaak de vorm van een volkswagen.
of hij stuurt zijn vriendin |
dus in werkelijkheid hebben maar 3 mensen op who the fuck is rene gestemd?
|
hehehehe stelletje eikels!
|
All times are GMT +1. The time now is 13:02. |