Retro Vwmania 07/05/2006
Check @ www.vwmania.org
|
ik zal er zijn, spijtig dat ik geen oldtimer heb. rij wel mee met mijn broer :)
|
Quote:
Ben er zeker bij met m'n jetta ! |
Wij gaan dr ook wel ff koekeloeren!!!!
hopen dat dan de bug er al is!!! |
Denk dat ik ook nog wel met een paar mensen kom
|
Ik ben er zeker "weer" bij!
|
ZEKER!!! dat wordt wijs viccie!
|
its gonna be Bug-a-licious mates! Vic, die bug is er dan wel, die ouwe van me mee en in collone!
|
ben er ook bij met de jetta 1.
off. Niels toen we die rials op kwamen halen had je het over een middel om mijn bumpers weer zwart te maken hoe hete dat ookalweer? |
dat is Bumperblack van Valma, gewoon bij de autohandel/doe het zelf zaak verkrijgbaar. Het zit in een soort schoenpoets achtig flesje...
En weer on;) |
ben er ook weer bij. de voorbije 2 jaar een uitstekende meeting met fantastische sfeer
|
ik ga ook met m'n einser!
|
Ik ga er ook wel bij willen zijn. Alleen hoe doe ik dat met mijn 88-er steilheck?
|
Quote:
op de bezoekersparking en te voet binnengaan, heb ik vorig jaar ook gedaan |
denk dat ik ook welff een kijkje ga nemen dus heineken haal jettie maar voor de dag dan
|
Mijn Jetta brengt ons ook ff het weekend naar België...
Ik en m'n meisje zijn er t hele weekend wel ergens in de buurt denk ik... Dat is het plan tenminste |
Quote:
Echt tof dat er steeds meer mooie jetta 1 gaan komen op deze meeting. Vorig jaar waren er denk ik een stuk of 6. Zo te horen zullen er nu wel meer gaan komen. Met een beetje geluk kunnen we ze bij elkaar zetten Grtn Marco |
Quote:
Had ik kunnen weten natuurlijk he. Maar dan doen we dat gewoon. |
Quote:
kunnen we eindelijk je jetta eens in real life bewonderen, er gaan blijkbaar veel jetta's 1 staan dit jaar, ik kan dit alleen maar toejuichen :D |
Quote:
dan gaan de 2 jetta´s toch eindelijk een keer in elkaars buurt raken ;) |
All times are GMT +1. The time now is 14:42. |