3d project
hoi hoi
ik doe de opleiding multimedia vormgeven op het Grafisch Lyceum in amsterdam....daar leren wij onderanderen monteren van film, foto's bewerken, het maken van CD-roms....en 3D modeling en animatie... Nou wil ik voor mezelf niet in opdr8 van school dus :D, om de programma's gewoon beter te leren kennen mijn eigen busje te maken in 3D maken en later animeren...maar daar voor heb ik nodig. Een Blueprint van een T1tje uit 1966, waar de voorkant, achterkant, bovenkant, zijkant en als het kan de onderkant op te zien zijn. Zodat ik met de hand van de maten het busje kan maken....... Gr. michiel |
dit is een voorbeeld van eentje die ik heb gevonden
Jammer genoeg is dit een Barndoor..... groot formaat als jullie er eentje hebben...het liefst in een zo hoog mogelijke resolutie :D Gr. michiel |
heeft echt niemand iets voor me...... :(
|
|
Quote:
Pfuuu, dat ziet er echt wel goed uit! :rolleyes: |
lijkt me een flinke klus waar je ff de tijd voor moet uittrekken....
|
Quote:
alleen weet die volgens mij er niets van want hij noemt het een barndoor.... :D Gr. michiel |
ohhh ik zie het al hij heeft een barndoor als voorbeeld genomen :D :D
en er een klep op gezet Gr. michiel |
Quote:
Dat heeft deze gast dan ook, zo te zien, gedaan. In eerste instantie zie je alleen aan de modderspatten dat ie getekend is. |
Quote:
Kun je hier wat mee..? |
Quote:
die had ik ook al gevonden jah.....wat alleen jammer is dat ze zo klein zijn.....de groter de beter :D:D maar bedankt voor het zoeken Gr. michiel |
misschien is dit iets zie alleen geen busje erbij staan!!
http://www.tutorials3d.com/eng/blu_...arca=Volkswagen |
dit misschien:
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/infoimages.php |
Quote:
bedankt voor het zoeken.... :D :D maar zelf heb ik deze gevonden...dus ik kan nu eindelijk aan de slag gaan het is mischien wel een samba maar dat maakt verder niet uit alleen nee par raampjes weg halen en klaar....... maar als jullie nog meer vinden voor de details ofzo isdat altijd welkom :D groot formaat groot formaat Gr. michiel |
|
Quote:
En ga je dan nu ook vorderingen posten van je 3D project?? Dan hebben we weer eens wat anders interessants te volgen :D :hug: |
Quote:
zal ik doen.... :D :D ik heb leuke ideeen in mijn hoofd hangen wat ik er mee wil gaan doen......maar dat zie je dan wel Gr. michiel |
Quote:
:beer: Lijkt me wel leuk te zien hoe het opgebouwd word van frame-pjes tot volledige afbeelding :wow: |
Quote:
ik moet wel zeggen, dit is iets nieuws voor mij om te moddelen.....een auto dan, dus ik moet zeker nog wat techniek er bij leren maar het zal zeker wel moeten lukken :D:D Gr. michiel |
heeft iemand een foto van de voorkant van een T1tje zonder bumper....??
alvast bedankt Gr. michiel |
All times are GMT +1. The time now is 14:55. |