Welkom weer dan! :D
Bentleys.... altijd lekker. Gaat mooi staan. :cool: |
Ja.. Bentleys waren in een matte gouden lak gespoten.. vond dat persoonlijk minder mooi, dus hop wielen uit elkaar en de harten in Bentley zilver met een matte lak laten spuiten.
Ben ze op dit moment in elkaar aan het zetten, en binnenkort maar eens monteren! |
Quote:
Stars zijn ook niet lelijk maar Bentleys maakt de auto net wat dikker. Ben benieuwd man! :thumbup: |
Quote:
Nee klopt, heb de audi op de orginele 16inch wielen gekocht, Stars zijn mijn eerste andere wielen.. tot dat mn ogen op de Bentley wielen vielen.. Vind 19inch net wat mooier lijken.. 18inch moet je goed laag gaan om het mooi te laten lijken.. vind ik persoonlijk, :thumbup: |
Audi a4 Bentley wielen gepast!
|
Audi a4 Bentley wielen gepast!
|
Oei lekker hoor!! Staat gewoon mega zo! :thumbup:
Andere kleur was echt bah! :D |
Quote:
Ja dat was ook niet echt mijn ding! vind hem nu met de andere matte kleur veel sjieker lijken :thumbup: |
Dikke Audi zo😍
|
Nice! Top combo met die Bentley's :thumbup:
|
Quote:
Thnks 😉 |
Mooie B5! Krijg je je camber aan de voorzijde een beetje in orde? ik rijd een b6 op 20'' maar rijd echt met flink camber, is niet meer strak te zetten met de rijdhoogte. Kwa basis zijn deze onderstellen redelijk gelijk dacht ik, ben dus wel benieuwd!
|
Keurig ding! Heb zelf precies een zelfde exemplaar en ben er echt dik tevreden mee.
Heb je de Stars nog? Ben wel in de markt voor een nieuw setje wielen evt. |
inderdaad een super combi zo! heerlijke set velgen zo met alle chrome accenten van de auto :thumbup:
|
Quote:
Dankje... ja heb de Stars zeker nog.. :thumbup: |
Quote:
Heb aan de camber niets veranderen.. en dat ga ik ook niet doen! :D |
|
Nice
|
heel erg netjes dennis! Super dikke audi
|
All times are GMT +1. The time now is 14:50. |