Brandstofpomp kapoet?
Mijn brandstofpomp jengelt aan één stuk door... vervangen enige optie?
|
Ik geloof het wel, tenzij het ook mogelijk is om hem te reviseren, maar dat heb ik nog niet eerder gehoord.
|
als tie weel herrie maakt, is tie aan het overlijden....snel opzoek naar een andere....
|
ket kan ook het relais zijn wat staat te klapperen heb ik ook gehad ff nieuw er in en hij zoemt weer als een nieuw
|
zoemt ie? die van mij zoemt al 2,5 jaar......
|
als dat relais gaat klapperen dan hoor je een soort fluit toon uit je pomp komen
|
Is bij mij niet het geval... en nee Ed, hij zoemt niet, hij jengelt, d'r is iets niet goed maar ik zal er wel ff een andere onder zetten.
|
je kan die dingen testen geloof ik (vraag me alleen niet hoe :) )
|
Hoe? :D
|
je kunt er ff 12v opzetten, dan hoor je hem draaien, kun je nog meer testen dan?
|
Druk testen, ik heb het gisteren nog gedaan, en hij leverde meer dan het metertje kon meten (dik meer dan 6 bar persdruk).
Ik zou zeggen haal een andere op voorraad en rij lekker door tot dat je 16Vtje niet meer vooruit wil, dan mooi vervangen. |
tip van de dag.....
|
Quote:
En je een keer stil komt te staan langs de weg... Ik zou hem op voorhand al vervangen... |
Leg je 'm toch in de kofferbak bij de rest van de reserve-onderdelen?! :D
|
Quote:
Daar heb je toch de ANWB voor, of vrienden? Ik bedoel maar dat ik bij de ANWB alles geregeld heb voor slepen ed. Ben vast niet de enige... |
ja ,okee, maar dan is het nog niet echt prettig om langs de kant van de weg te komen staan....
|
Dat klopt ook wel, je zult altijd zien dat het gebeurt op een moment dat je echter ergens naartoe moet en haast hebt.
|
Quote:
ANWB kost ook geld als je abonnee bent.. ga mij niet vertellen dat ze voor die paar tientjes jou elke dag gratis af gaan slepen (bij wijze van, duh :P ) en vrienden werken allemaal op het moment dat ik stil kom te staan, en anders liggen ze wel te slapen.. mijn moeder kan niet slepen, en al kon ze het, dan durfde ik het nog niet aan en al met al kun je beter iets vervangen vóór het helemaal totaal compleet stuk is.. want anders raken er misschien ook andere onderdelen beschadigd wat niet gebeurd zou zijn als je er op tijd bij was geweest. Tis net als hier op mijn werk: voorkomen is beter dan genezen, ja toch? Ik zal dus wel zien dat ik hem binnenkort ff vervang, lijkt me beter :D |
Zo duur is de ANWB nou ook weer niet, maar je hebt natuurlijk gelijk. Ik wil je ook zeker niet vertellen wat je moet doen, dat moet je helemaal zelf weten. Voorkomen is idd beter dan genezen.
|
Quote:
Zo kwam het ook niet over hoor... maar lijkt me toch verstandiger om hem binnenkort ff te vervangen ;) |
All times are GMT +1. The time now is 11:48. |