G40 automaat (Trabant)
Simpelweg.. is het eigenlijk wel mogelijk?
|
alles kan, met wat creativiteit en kundigheid! ;)
|
Maar aan wat voor een bak kan ik dan denken? Of wat voor mogelijke aanpassingen aan een Polo automaatbakje? Ik heb al snel het idee dat als het niet direct past het einde oefening is, of zou ik een Polo automaatbakje dermate 'op' kunnen 'voeren' misschien zelfs? Waardoor ie bestand zou kunnen zijn tegen het grove geweld en de PK'tjes die een G40 motor er tegenaan spuwt?
|
Quote:
...blijft gewoon heel :thumbup: |
Dat zou natuurlijk het mooiste zijn! Maar ze zijn er toch niet voor gemaakt?
|
.
|
Maar Sjon, trekken ze wel zo'n G40 blok de standaard automaatbakken? Of rij ik hier binnen de kortste keren m'n bak mee stuk?
|
.
|
En je conclusie was dus dat een 6N bak eigenlijk niet past qua afmetingen?
|
Ik zal hier mijn gehele plan zo kort mogelijk uit proberen te leggen, het gaat hier om een Trabant 1.1 waar een Polo motor al in ligt (nog geen G40), een van mijn ideeën was om hier alvast een automaatbak aan te bouwen, iets waar ik graag mee zou beginnen. Later wil ik ook een G40 in de Trabant gaan leggen om echt iets onder de kap te hebben.
|
6n bak past tegen het blok dat weet ik zeker hoe het aan de andere kan van de bak past dat weet ik niet
|
Hier een foto van het desbetreffende blok:
Misschien dat er bij een Trabant 1.1 wel meer ruimte is dan bij een 86c? Edit: Bedankt voor de opmerkingen en info alvast in ieder geval! |
Zo te zien niet...
|
.
|
Wat zijn de afmetingen van een 6n automaatbak?
|
Ergens in portugal rijdt een G40 met automaatbak.. Op polotreff staan wat topics maar niemand die iets gebouwd heeft. Lijkt me wel een uitdaging zo,n ombouw :thumbup: |
die middelste 2 foto's zijn van een gewone handbak.
|
Dat moet in principe toch wel passen als ik dat zo inschat? Wil het alleen niet uit gaan proberen dat het straks niet uitkomt en ik met een automaat bak die een paar honderd euro gekost heeft zit.
|
Quote:
Dat snap ik!! Het gaat om het boutpatroon & de grote :thumbup: |
Quote:
Niet direct een goede zoeken maar ergens een kapotte vinden... Hoe noemen ze dat in de States, een mok up :D En het is natuurlijk altijd passend te maken maar de vraag is hoelang blijft zo,n automaat heel, ik heb daar persoonlijk geen idee van hoe sterk die dinge zijn! |
All times are GMT +1. The time now is 23:53. |