|
Ik vond de ijsjes het lekkerst!
En de brandweerspijlen waren ook vet :D
|
Quote:
Is een leuk ventje die Damian... vond het niet erg! Meeting was goed, begon met superlekker weer. Heb helaas geen tijd gehad om foto's te maken... @Klaas... lekkere ijsjes! Jullie komen toch ook naar de KeverNachtrit!??!!???!!! |
Dank jullie wel voor de complimenten over mijn ijsjes! :D
ik vond het een zeer leuk evenement, en heb me prima vermaakt. ook met een schuin oog gekeken naar die juice bar, mmmm misschien toch ook maar eens op zoek gaan naar een originele spijl-ijsbus :eek: |
Quote:
Jaja, volgens mij heb je dan meer staan kijken naar die blonde meid die er stond te mixen! ;) |
eheheheheh, ech nie hoor :eek:
|
Meeting was top, hebben ons weer goed geamuseerd.......
Onderdelenmarkt was niet schokkend, maar al met al toch nog leuk wat verkocht.....en gekocht natuurlijk :D Hier wat pics...de rest op de site ! www.volksaddiction.nl |
hey mensen...
was voor mij een zeer geslaagde dag... heb natuurlijk wel 2 waterkokers maar wilde toch gaan kijken... ben met de leenkever van de zaak geweest (alacar autoschade) heb me zo vermaakt dat ik stiekem jeuk gekregen heb ik wil ook een kever :p dus wie weet rijd ik binnenkort in me eigen kever rond... morgen zal ik even me foto's uploaden... @danielle was leuk om je te ontmoeten en met je te praten weet nu tenminste wie je ben.. jammer dat de forum stand er niet was... wilde nog effe een shirt kopen... groetjes johan... |
Het was gezellig. Danielle en Erik bedankt voor jullie hulp, ik ben weer veilig thuis aangekomen. Was wel bijna doodgegaan van de honger, maar ach....
|
hier is de link van me fotoalbum van vandaag kon het niet laten ze erop te zetten...
http://www.mijnalbum.nl/Album=TOGV4ZRR |
Quote:
hahahaha, je hebt toch nog nootjes op !! lol Pizzaas duurde wel erg lang...................8 pizzaatjes, 1½ uur wachten :mad: |
Was erg gesellie .
Weer werd ff wat minder maar dat mocht de ijspret niet drukken . Klaas was er dusse ... Tip voor volgend jaar : zorg dat er wat te eten is ... alleen ijs als voer was erg lekker maar twas wat weinig :D |
Top daggie!
M'n meissies Ponton binnen in de showroom Niels een terechte "Hok van de dag" prijs! Mooie wagens En m'n kever verkocht! Meer op: www.keverpech.nl |
@gert er waren poffertjes en tosti's te eten... maar wel een tip voor volgend jaar Thanx ... we zoeken nog een friettent...hahaha iemand nog een spijlbus die frietjes verkoopt???
|
Was weer leuk en gezellig! Beetje jammer van het weer (ik had het toch best koud in mijn T-shirt en korte broek...)
@ VA, Oskar en Ariekoel: Ik heb jullie nog gespot op de Doenkade bij 16-hoven :cool: |
Quote:
Klopt helemaal. Ik kon ze amper bijhouden alleen. Geen foto gemaakt zeker? |
FOTO´S, FOTO´S & FOTO´S!
Mijn foto's ook online!
Het was erg gezellig, mooi weer 's morgens, iets minder 's middags maar niks te klagen! Was een erg lange (vanwege de stand vroeg en vanwege de auto's in de showroom laat) maar relaxte dag! Check hier alvast een voorproefje aan foto's de rest staat op AirMighty.com! Ik heb nog een prijs in de concourse d'elegance gewonnen ook! In de categorie "Blij dat ik nog rij"... :D Kijk voor de rest van de dik 110 pics op AirMighty.com... enjoy! |
Quote:
Vin je het gek! Met al dat extra gewicht dat je kever moet meezeulen! :D Quote:
Nee :( Had de camera niet bij de hand... |
Heeej, toffe foto's Niels! En gefeliciteerd met je prijs! :cool:
|
All times are GMT +1. The time now is 00:04. |