14/15 mei meeting antwerpen
Gaat er nog iemand naar antwerepn van het weekend???
|
Non,wij zitten op deze meeting in Frankrijk.
|
Is het dan een type 3 en 4 dag
|
nope, ik zit zondag tussen de oldtimers, vliegtuigen en stoomtreinen in en rond goes (molentocht)
|
wat is er dit weekend in antwerpen te doen??
|
5e antwerpse kever treffen Belgium
hangar 15a, Cockerillkaai, Antwerpen www.miniatuurstad.be/beurzen/meikever (altijd eerst www.vwshows.info checken!) :wink: |
het is dus wel op de locatie waar al jaren een kever meeting was, maar het wordt niet meer georganiseerd door de mensen die het altijd deden. die meeting is nu in hofstade http://www.meikevertreffen.be/
|
thx ik was al zoiets aan het denken na mijn reply dat het meikevertreffen was, zou wel kunnen dat we mss even komen kijken
|
ik ga er zaterdag avond na me werk hee, met de bestelbus van het werk. dan daar ff goed stappen , lekekr in de bus slapen ergens, en dan de volgende ochetnd langs die meeting. word gezellig, de zon mag ook mee, vind ik. OJA, ik slaap in een Renault Master, met groot MISTER HANS logo erop. als je die ziet staan met 2 lief slapende jonges erin, zijn tim en ik dat, wel wakker schopen natuurlijk, of goed toeteren,
zie misschien nog wat mensen daar, groeten |
Twijfel nog.....
Miss G wil heel graag met de Ponton d'r heen knallen maar er moet ook nodig aan de bus geklust worden en aan de kever.. |
@ Erwin: Dus stap je mee in de Ponton! Lekker weer, wat nog meer om te gaan cruisen!!
Daar gaat het tenminste om :) |
Quote:
erwin gewoon ff opzondag langs komen man, gezellig, ik zie jullie wel verschijnen |
Ik denk dat wij zaterdag in de spijl stappen om er ff heen te cruizen...
|
Ik ga er niet heen. Ik ga zaterdag maar eens het stof weer van de kever klussen en zondag rijd ik de andere kant op (friesland).
|
Ik niet. Andere plannen.
|
Ik ga zowaar ff nix doe dit weekend... beetje in huis rommelen denk ik zo.
Als het weer een beetje mee zit ff relaxt een trassie pakken... Of er moet nog ergens een meeting in de buurt zijn!?!? |
sorry ik ga ook niet
het spijt me ik ben bang dat ik weer eens helemaal vol gepland ben door mijn vrienden |
Quote:
Antwerpen is toch niet zooo ver?! ;) |
bedenk wel dat het weer een puinzooi is op de ring van antwerpen en dat het ook nog eens pinksterdrukte is. http://www.antwerken.be/
|
Quote:
Dat hielp mij in iedegeval de keuze te maken om niet te gaan. Iedereen die ooit in Antwerpen vast heeft gestaan als gevolg van de wegewerkzaamheden kan d'r over meepraten: Wat een puinhoop! |
All times are GMT +1. The time now is 23:51. |