Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Algemeen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   schroefset besteld... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=10008)

Melvin 22-04-2005 07:38

schroefset besteld...

edited

Golfzilla 22-04-2005 08:17

gewoon ff afwachten (zoals gezegd al door mij) ff geduld hebben komt echt wel goed. zoals je zelf al zei had hij problemen met de levering, misschien is er weer iets gebeurd bij de levering, en als Thom en Rene er ook hebben besteld dan zal het wel goed komen, ff geduld zou ik zeggen, hoe kut ook

Melvin 22-04-2005 09:18

ja ik kan niet meer doen als wachten, maar wat moet ik doen mocht ik nou niks krijgen? wat voor opties heb ik dan? kan ik m'n geld nog terugvorderen via mijn bank? moet ik iets met rechtzaken proberen?

lwin 22-04-2005 12:02

je had gewoon bij nlpower moeten bestellen
binnen een week binnen
en nix voorruit betalen,gratis thuis bezorgd en bij de postbode betalen
bevalt mij altyd prima

Melvin 22-04-2005 12:32

uhmm, goh bedankt lwin :(

sorry maar wat moet ik daar nou mee? ten 1ste, ik wil geen Catec of FK, ik wil supersport, dus besteld bij diegene waar thom het ook vandaan heeft, en ten 2e, ik zou graag willen weten wat ik moet doen mocht ik vandaag nog niks binnen krijgen :S...

Big_Mac_Mark 22-04-2005 12:34

Quote:
Originally Posted by lwin
je had gewoon bij nlpower moeten bestellen
binnen een week binnen
en nix voorruit betalen,gratis thuis bezorgd en bij de postbode betalen
bevalt mij altyd prima

Hey elwin, bezorgd NL-Power gratis thuis?

Gert 22-04-2005 13:08

Vraagje : wat kost een Supersport setje daar incl . versand ?
PM me ff de prijs en eventueel een adres .
Ga m liever zelf halen als het in het Ruhr gebiet ist

Jeff 22-04-2005 20:22

www.bolku.nl kan ook hele leuke SuperSport-setjes leveren.

JK Le Mans 23-04-2005 08:35

ik heb zoiets ook al 2 keer gehad .
heb vorig jaar de bh voor de bus bested in duitsland heb ik 1,5 maand op gewacht ik denk krijg dat ding nooi maar hij kwam toch ! die kerel had ook een probleem met leveringen . en dit verhaal nog een keer 4 weken geleden een bh besteld voor golf 1 zou ik met 10 dagen binnen hebben kreeg ik ook gisteren pas !

gewoon die vent vaak mailen wanneer hij nou komt !
volgens mij bestellen hun het op bestelling dus als hun het geld binnen hebben gaan ze bestellen , en als je dan een leverings probleem hebt dan duurt het ff .

hoop dat hij gauw komt !

JK Le Mans 23-04-2005 08:36

o ja volgens mij kun je binnen 4 weken je geld terug vorderen ! weet het niet helemaal 100% zeker hoor ! zou je je bank moeten vragen

Melvin 23-04-2005 08:38

bedankt jasper! de bank is op zaterdag toch ook voortaan open? ga er dalijk gelijk ff langs!!

lwin 23-04-2005 09:36

Quote:
Originally Posted by Big_Mac_Mark
Hey elwin, bezorgd NL-Power gratis thuis?

yep, rekenen geen verzendkosten, en binnen een week binnen.

en melly, niet lullig bedoelt ofzo hoor
maar ik heb het niet zo op die via via een vriend van daar de neef van in duitsland

als mijn set niet binnenkomt kan ik altyd nog ff bellen of desnoods naar de zaak toe

Jeff 23-04-2005 09:51

Nl-power rekent wel verzendkosten. € 17,50 voor een schroefset.
Sterker nog ze verzenden onder rembours. :wink:

lwin 23-04-2005 10:06

Quote:
Originally Posted by Jeff
Nl-power rekent wel verzendkosten. € 17,50 voor een schroefset.
Sterker nog ze verzenden onder rembours. :wink:

heb 2x eerder wat besteld bij nlpower nooit verzend kosten betaalt
1x een schroefset gekocht bij hun in de zaak bleek niet op voorraad
wel al vast betaalt en vervolgens gewoon op gestuurd gekregen

denk dat je geflashed bent

lwin 23-04-2005 17:39

weet niet of nlpower ook supersport heeft
stroeve heeft ze iig wel

en wat je tegen die gozer moet zeggen?

dat het je te lang duurde misschien :p

hajee 23-04-2005 18:00

Quote:
Originally Posted by MellyVille
heb niet het idee dat ie me naait, want hij stuurde vorige week een mail dat ie problemen had met levering enzo, dat ie afgelopen maandag de set op zou sturen, dan zou die vandaag sowieso binnen moeten zijn toch? nja ik kan vandaag nog wanhopig afwachten... maar wat zijn mijn opties daarna?
nou ja, ten eerst een pakket uit duitsland kan wel eens langer duren dan de 5 dagen die jij dacht, ten tweede supersport is niet erg correct met het naleven van bestellingen die bij hen gedaan zijn, dus dat zou kunnen dat jouw leverancier problemen heeft met het uitleveren ervan, en jij doet volgens mij erg zenuwachtig door het geld nu al terug te laten boeken, na 5 dagen, terwijl hij je heeft gezegt dat ie het spul maandag zou versturen, en tommy en rené hebben volgens mij hun auto ook wel lekker laag liggen met het geleverde setje of niet?
dan bel je die man toch gewoon op of stuur je hem een mail of alles rond is?
er is er straks maar 1 genaaid en dat is die duitser, die straks geen poen én geen schroefset meer heeft.
:cool:

René 24-04-2005 10:39

hmmm das mooi shit mel :(

tja, als hij continu mailtjes stuurt dat hij `t wel opstuurd, maar het vervolgens niet doet... hmm.... lastig..

ik zou zeggen stuur em nog zo`n mailtje dat je het erg lang vind duren... en dat ie nu maar es moet zenden.... zo niet, dan neem je andere maatregelen...

Adriaan 24-04-2005 13:27

gewoon niets meer van je laten horen. kijken of de schroefset nog komt, zoja, dan maak je alsnog het geld over min € 12,50 (helft van de terugboekkosten voor hem helft voor jou, wel zo eerlijk).

ingrob 03-05-2005 07:35

en?
al wat binnen ?

Zestienkleppen 03-05-2005 09:28

Was/is het ook geen mogelijkheid gewoon aan hem te vragen het geld terug te storten omdat het je te lang duurt? Oftwel hij geeft het vrijwillig terug of je laat het door de bank doen, scheelt je misschien €25.

Maar als ie ook setjes aan Thom en Rene heeft geleverd denk ik dat ie wel te goeder trouw is. Waarom opeens het geld houden? Ik kan ook goed begrijpen dat je ongeduldig bent ;) ben ik ook met dit soort dingen.

All times are GMT +1. The time now is 14:04.