PDA

View Full Version : Jetta bumper

Jurgen Santana
07-04-2005, 22:16
Rijd ik naar Rotterdam en omstreken voor een nette Jetta achterbumper met chromebiezen. Nog helemaal goed volgens de verkoper.

Eerst was er ook nog een voorbumper met lichte krassen, maar die bleek later niet eens meer te bestaan.

Kom je daar aan.........

Haalt ie me toch een bumper te voorschijn, compleet verweerd, zware krassen en een dikke vouw erin, bovenste chromelijst compleet gekraakt en de onderste slootwater bruin. Wat een @#$% zeg :mad:

Ik heb thuis de mailtjes erop nagelezen maar hij heeft meerdere malen gezegd dat de bumper in orde was :mad: Daar zit je dan een dikke 100 kilometer voor in de auto (heen en terug bij elkaar opgeteld).

Kreeg ik nog pech onderweg ook, mijn avond kan niet meer stuk :frown:

AZRAIL
07-04-2005, 22:19
altijd foto's vragen. anders vertrouw ik het nooit. echt lelijk voor je

Mister Cool
07-04-2005, 22:36
Je zus wat een ***dag dan :mad: . Wat voor pech had je nog dan :rolleyes:

Jurgen Santana
07-04-2005, 22:44
In de file schoot de bovenste radiateurslang eraf. Wat een bende rook geeft dat zeg.

Ik heb de slang terug gestopt en een liter koelvloeistof die ik bij me had bijgevuld. Toen doorgereden over de vluchtstrook, wou niet nog een keer de motor warm laten lopen.

Alleen toen ik terug in Leiden was schoot de temperatuur ineens weer de lucht in. Kwam doordat de thermostaat weer open ging en het koelvloeistofpeil weer zakte doordat de radiateur volliep. Toen maar naar mijn ouders gewandeld die gelukkig in de buurt wonen waar ik stond. Water gehaald de boel bij gevuld en naar huis gereden.

Dit was niet met mijn Jetta 2 BTW maar met mijn Golf 1.

Mister Cool
07-04-2005, 22:47
Ja mooi klote is dat, en in de file nog wel, sta je leuk voor aap :frown:

René
07-04-2005, 22:47
ai ai.. shit ja!!

met de pirelli?

Jurgen Santana
07-04-2005, 22:50
Juist!

Binnenkort het koelsysteem even nakijken. Weet bijna zeker dat de thermoschakelaar stuk is, de koeldop vervang ik ook voor de zekerheid. Die moet de druk laten ontsnappen ipv een slang eraf gooien.

En natuurlijk die slang weer even goed bevestigen, heb hem er weer opgedrukt maar je trekt hem er zo weer af.