View Full Version : smalle deurlijsten op golf II plaatsen?
der_Beukmeister
17-12-2003, 19:15
hey!
ik heb een golf II 5deurs met van die dikke lijsten op de deuren.. Weet iemand om ik de smalle deurstrips van een Jetta gewoon over kan zetten? of gaat dit om één of andere reden niet?
Tips zijn welkom ;-)
Alvast bedankt !
VolkswagenRacing
17-12-2003, 19:20
Dat kan behalve als hij over gespoten is ze alleen een deel van de deur hebben gespoten dan loopt de lijn niet mooi met die van de dunnen lijsten. Dus kijk daar eerst na.
der_Beukmeister
17-12-2003, 19:22
hij is niet overspoten...
waar moet ik op letten bij het demonteren? Hoe doe ik dat het best?
Bedankt ;)
jettaracing
17-12-2003, 20:07
ze zijn volgens mij gewoon vast geklikt en je kunt ze zo losklikken
Wel even voorzichtig proberen !
Als het goed is kun je zo de andere (smalle) er zo weer op klikken.
Wel even om de kleine rubber afdichtigings dopjes denken !
succes ,groeten Wytze
Gewoon voorzichtig los trekken en daarna met wat commendant de resten van de lijntjes weg poetsen voor zover dat gaat. Je zal altijd een aftekening blijven zien van de dikke lijsten heb ik bij mij ook.
der_Beukmeister
17-12-2003, 21:47
dus ik moet voor de rest niets los maken? (deurpanelen ofzo?)
hmm, deze week eens proberen
Alvast bedankt !!
VolkswagenRacing
17-12-2003, 21:57
gewoon voorzichtig trekken. Zit met plastic klemmetjes vast geklikt. Kijk waar die dingen zitten en ga op dat punt trekken, anders trek je ze waarschijnlijk kapot.
mits je ze niet treft die vast gelijmt zitten dat gebeurd ook nog wel eens dan moet je helemaal vorzichtig zijn
Owhja haal gelijk ff nieuwe klemmetjes en de bij behorend rubbertjes om de boel af te dichten
der_Beukmeister
19-12-2003, 18:56
ik heb het net even geprobeert.. spijtig genoeg is dat randje wel vrij duidelijk zichtbaar (witte auto) en heb ik de dikke strips er terug op gezet
ochja, nu heb ik de lak onder die strips toch eens kunnen onderhouden ;)
Greetings!
vwleusden
19-12-2003, 19:21
commadant 5 doet een hoop.... weet zeker dat kleurverschil dan vrijwel weg is.
Is het zo bij die generaal dat hoe lager het nummer hoe grovver? (wtf wat een lastig woord, grovver)
der_Beukmeister
19-12-2003, 19:54
kleurverschil is er eigenlijk niet.. de lak eronder is wel mooi wit en blinkend, maar onderaan waar het plastiek dus de lak raakt, is de lak dus wat te fel geraakt.. het is dus voelbaar die streep
spijtig, maarja het is nu ook niet lelijk vind ik, wou gewoon eens wat anders ;)
vwleusden
19-12-2003, 19:59
Commandant 5 is de fijnste (gele flacon).... probeer maar eens een stukkie en niet na 1 minuut opgeven :schieten:
der_Beukmeister
19-12-2003, 20:05
heb niet na 1 minuut opgegeven hoor ;) zo ben ik niet! :D
maar ik veronderstel dat commandant plaatsen waar de lak echt beschadigd is niet kan herstellen.. Ik heb nu geprobeerd met Meguiar's, de lak eronder blinkt nu dus wel mooi enzo, maar die lijn blijf je voelen en zien..
Als ik ergens commandant vind zal ik nog eens een poging wagen ;)
bedankt voor de tips!
Greetings
Hey beukmaister heb jij nog belang bij origineel 5-eurs leer incl elec. ramen? Is origineel leer...
der_Beukmeister
19-12-2003, 21:28
ik had de advertentie gezien,
het zegt mij wel wat ja, maar als student heb ik de laatste maanden al wat grote uitgaven achter de rug gehad, dus ik vrees dat het nog niets voor nu is....
Greetings ;)
ja die strepen heb ik ook alleen zijn ze iets minder zichtbaar als bij jouw maar de blanke lak is aangetast en dat zie/voel je idd. Te hard poetsen poets je de lak er nog af LoL
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.