View Full Version : Aansluiting zekeringsdoos
cabbyG60
01-04-2005, 13:06
Hallo, ik ben mijn zekeringsdoos (golf 1 cabrio, 2h motor) terug aan het aansluiten. Alle stekkers heb ik aangesloten, maar nu moet ik de rode kabels (voeding) en de bruine (massa) nog aansluiten. Op de zekeringsdoos staan twee reeksen stekkers, maar waar moeten de rode en waar moeten de bruine? Bij de ene reeks staat N en bij de andere staat G.
Alvast bedankt
Groeten
Jan
bruine sluit je aan op een connector die er 1 dikke draad van maakt, en dan naar het massablok rechtsboven de zekeringkast.
Rode kabels komen als de zekeringkast in de beugels zou hangen aan de linkerkant. Er steken daar 2 grote "stekers" uit, onder een dubbele rij enkele. Ze passen alleen op die 2 grote..
cabbyG60
04-04-2005, 09:32
bruine sluit je aan op een connector die er 1 dikke draad van maakt, en dan naar het massablok rechtsboven de zekeringkast.
Rode kabels komen als de zekeringkast in de beugels zou hangen aan de linkerkant. Er steken daar 2 grote "stekers" uit, onder een dubbele rij enkele. Ze passen alleen op die 2 grote..
De bruine draden worden dus helemaal niet op de zekeringsdoos aangesloten? Maar gaan naar de massa punten die tegen de carroserie staan geschroefd?
Alvast bedankt
Greetz
Jan
klopt.. is 1 dikke massadraad vanaf massapunt, die naar een witte stekker loopt (wigvormig) waar je 4 massakabels in kwijt kan
cabbyG60
06-04-2005, 09:22
Die wigvorm komt dus op de zekeringsdoos of begrijp ik dit verkeerd. Waar juist?
Alvast bedankt
Greetz
Jan
cabbyG60
13-04-2005, 14:17
Het is al in orde ondertussen. Blokje draait weer.
Bedankt voor de hulp.
Greetz
Jan
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.